Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[BUG] Bookmarks weg na ban

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Nadat vandaag mijn HK ban is opgeheven kwam ik erachter dat al mijn HK bookmarks die ik verzameld had verdwenen zijn.
Is dit een bug of hoort het bij de straf? :P
En is het dan ook mogelijk dat je ál je bookmarks kwijt raakt als je een full-GoT-Ban krijgt?

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Als je niet in een forum mag komen heeft het ook geen zin om die bookmarks zichtbaar te houden, plus dat de crew soms topics verplaatst en dan dingen in titels gaat zitten die de topicstarter niet zoveel aangaat. Dus bug ehm.. nee, vind ik niet. Plus dat de software geen onderscheid kan maken tussen tijdelijke bans en volledige bans (of beter gezegd: kan wel, maar dat gedeelte van de banpagina willen we niet gebruiken :) )

Ik kan trouwens wel alle soft-gedelete bookmarks voor je terugzetten?

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Dat ze niet getoond worden tijdens je ban lijkt me logisch, maar het lijkt me ook gewenst dat ze niet verwijderd worden en daarmee weer zichtbaar zijn zodra je wel ergens weer toegang tot hebt :) ?

DM!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
moto-moi schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:26:
Als je niet in een forum mag komen heeft het ook geen zin om die bookmarks zichtbaar te houden, plus dat de crew soms topics verplaatst en dan dingen in titels gaat zitten die de topicstarter niet zoveel aangaat. Dus bug ehm.. nee, vind ik niet. Plus dat de software geen onderscheid kan maken tussen tijdelijke bans en volledige bans (of beter gezegd: kan wel, maar dat gedeelte van de banpagina willen we niet gebruiken :) )
Ik vind het een beetje raar hoor... :?
Is het niet gewoon mogelijk om bepaalde (of bij een full-ban alle) bookmarks onzichtbaar te maken?
Ik kan trouwens wel alle soft-gedelete bookmarks voor je terugzetten?
Dit betekent dat alles wat ik ooit heb weggegooid weer in de lijst komt? Liever niet. :X

JHS schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:31:
Dat ze niet getoond worden tijdens je ban lijkt me logisch, maar het lijkt me ook gewenst dat ze niet verwijderd worden en daarmee weer zichtbaar zijn zodra je wel ergens weer toegang tot hebt :) ?
Precies. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Saturnus op 18-08-2007 16:32 ]

• moto-moi

moto-moi

JHS schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:31:
Afaik was dat een gevolg van een optimalisatie om die query wat sneller te krijgen, maar dat weten chem of Spider.007 vast beter dan ik :P

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Het klopt inderdaad dat de bookmarks worden verwijderd zodra je er geen toegang meer toe hebt; het idee daarachter is inderdaad dat je er, nu; en dus nooit meer bijkan en dat het dan nutteloos is om telkens te controleren of je dat misschien nu toch wel mag. Door je bookmarks op te vragen tijdens een tempban raak je ze dus kwijt.

moto-moi: je zou evt een mooie query in elkaar kunnen knutselen om de soft-deletes uit de HK weer te enablen?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• moto-moi

moto-moi

* moto-moi wijst naar een-na-laatste note van Saturnus.
Lijkt me dus niet meer nodig :P

Anyways, de reden waarom is inmiddels uitgelegd enzo, wont fix lijkt me dus wel een hippe conclusie :P

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.