rear speakers prbleem [X-530]

Pagina: 1
Acties:

• omgitsbart
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-10-2025
heey,

ik heb net de x-530 van logitech gekocht aangesloten enzo bij de test in windows leek alles goed te werken, maar nu ik muziek luister hoor ik dat mijn rear speakers (links én rechts) niet goed werken net alsof de jackplugg er niet goed inzit, wat je ook wel eens heb bij je mp3 speler, het klinkt heel schel en veel zachter dan de andere speakers.

enig idee hoe dit zou kunnen komen?

Bvd, Bart

(overigens hoor ik de hele tijd zachte tikjes, zijn dit de bekende "plopjes"?)

[ Voor 9% gewijzigd door omgitsbart op 18-08-2007 15:55 ]

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-02 20:53
Het lijkt erop dat Dolby ProLogic II oid. is ingeschakeld, welke player en geluidskaart gebruik je?

Verwijderd

Het plopjes probleem is het niet wat je hoort bij je rear speakers ... dat is als je een lamp of iets dergelijks in of uitschakelt dat je over al je speakers een korte plop hoort.

Zitten al je kabels goed ingestoken ??

• omgitsbart
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-10-2025
alle kabels zijn al meerde malen na gekeken, overigens heb ik nog wat raars opgemerkt als ik mijn kabels erin doe volgens het boekje herkent hij de center speaker als de rear left ook heel raar dus..

hoe ik ze ook aansluit de center speaker wilt ook nauwlijks geluid geven bij dialogen in films, ze zijn vrijwel onverstaanbaar. ik snap echt niet wat het kan zijn ik heb een asus m2v moederbord en in het boekje daarvan staat dat het in theorie zou moeten werken..

Verwijderd

Welke Windows draai je ??
Staan alle Windows instellingen goed ?? (Vi$ta wil nog wels eens ooit moeilijk doen met surround ... =>Control Panel, Sound, dan je audiokaart selecteren en op Conifgure klikken, daar moet hij op 5.1 surround staan.)
Heb je nieuwste audiodrivers al geprobeerd ??

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2007 09:46 ]