Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

IE snapt er helemaal niets meer van

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Dit is pas mijn eerste post hier, maar ik kom echt niet uit het volgende probleem:

Sinds vanochtend maakt mijn IE 6 (tevens ook bij IE7, wat ik al geinstalleerd had om te testen) er een zooitje van. Ik denk dat het te maken heeft met CSS. Firefox werkt wel gewoon goed. Ik heb alles al geprobeerd (alles resetten naar norm instellingen etc) tot en met het deinstalleren van IE 6 en het opnieuw installeren. Tevens adware gedraaid.. Ook heb ik via F8 een reboot gedaan naar de laatst werkende versie van windows (ik heb windows xp MCE 2005 met alle updates, hoewel ik nu niet meer op de site van windows update kan komen aangezien hij deze niet kan inladen, en firefox mag niet van MS)

Hier heb ik een screen van het probleem zoals igoogle er uit ziet.
Afbeeldingslocatie: http://www.msvpulse.nl/fukupIE3.jpg

Wie kan me helpen? ik heb echt IE nodig voor het maken van mijn websites.

Gegroet
Demien

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Duidelijk een probleem met het niet verwerken of downloaden van CSS-stylesheets.

Moet je de betreffende pagina nog eens proberen laden maar dan met CTRL-F5 (refresh) Helpt meestal wel

[edit]
Vind zo direct geen instelling die het downloaden van die stylesheets zou verhinderen. Misschien iemand die daar wel weet van heeft?

[ Voor 32% gewijzigd door Blacksnak op 18-08-2007 15:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Blacksnak schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:00:
Duidelijk een probleem met het niet verwerken of downloaden van CSS-stylesheets.

Moet je de betreffende pagina nog eens proberen laden maar dan met CTRL-F5 (refresh) Helpt meestal wel

[edit]
Vind zo direct geen instelling die het downloaden van die stylesheets zou verhinderen. Misschien iemand die daar wel weet van heeft?
F5'en werkt niet. Heb natuurlijk in t verleden wel eens eenmalig dit probleem gehad, dan werkte f5 inderdaad gewoon. Nu is het persisterend en ik word er GEK van.. Ik kan niet verder werken namelijk zo :(

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Even een sidenote : De Last Known Good Configuration, oftewel Laatst Werkende Versie word elke keer gereset op het moment dat het inlogschermpje van Windows tevoorschijn komt. Of als je automatisch inlogt bij elke reboot dus.

Met andere woorden, die optie is zinloos bij een verder goed werkend systeem.

https://discord.com/invite/tweakers

Verwijderd

Topicstarter
redfoxert schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:05:
Even een sidenote : De Last Known Good Configuration, oftewel Laatst Werkende Versie word elke keer gereset op het moment dat het inlogschermpje van Windows tevoorschijn komt. Of als je automatisch inlogt bij elke reboot dus.

Met andere woorden, die optie is zinloos bij een verder goed werkend systeem.
Ja dat weet ik, daarom staat er ook dat ik zelfs deze onzinnige en nutteloze acties aan het bedenken ben om t op te lossen, omdat ik er niet uit kom :(

Verwijderd

Topicstarter
Ik merk net trouwens ook dat bij het weergeven van bijv de help functie van windows hij een melding geeft dat er een fout is opgetreden in het script van de pagina... javascript neem ik aan. Ik heb de nieuwste java al geinstalleerd. Zou het toch een dieper probleem zijn>?

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Heb je al gewoon je complete IE-cache geleegd? (Bij voorkeur zonder draaiende browser)

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Verwijderd

Topicstarter
Jester.NL schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:33:
Heb je al gewoon je complete IE-cache geleegd? (Bij voorkeur zonder draaiende browser)
Krijg nou tieten! de enige knop die ik nog niet had ingedrukt en het heeft zowaar gewerkt! Fantastisch! Bedankt!

Wat kan het nou geweest zijn?

• SKiLLa
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

SKiLLa

Byte or nibble a bit ?

IE cache't gewoon nogal hardnekkig ... bij Internet Opties | Geschiedenis Instellingen (of zoiets, heb zelf UK Windows) kun je aangeven hoe IE met caching omgaat. Grote kans dat deze op de standaard optie 'Automatisch' staat en dat is drama. Die optie op 'altijd controleren' zetten, is al een hele verbetering. Als je alle exacte details wilt weten moet je ff googlen, zijn vele sites aangewijd :)

'Political Correctness is fascism pretending to be good manners.' - George Carlin

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 18:48:
[...]
Krijg nou tieten! de enige knop die ik nog niet had ingedrukt en het heeft zowaar gewerkt! Fantastisch! Bedankt!

Wat kan het nou geweest zijn?
[veronderstelling]

Door een of andere storing heeft ie waarschijnlijk verkeerde (lees: niet volledige) stylesheets binnengeladen. De keren nadien heeft em die css opnieuw uit cache gehaald waardoor probleem zich bleef voordoen.

Verwijderd

Topicstarter
Aha... dat is inderdaad een verklaring ja.. toch gek dat het bij ALLE websites was, ook bij sites die ik nooit geopend had voorheen...
Pagina: 1