Toon posts:

meerdere divx bestanden op 1 dvd branden

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

wanneer ik tot op heden meerdere films in divx-formaat op een dvd-tje wilde branden, om ze daarna op een dvb-speler te bekijken, diende ik ze eerst om te zetten naar vcd of svcd.
Inmiddels heb ik een dvd-speler bij mijn tv die divx ondersteunt. cd-r heb ik vrijwel niet meer, maar nog wel een heleboel films in divx formaat.
Is het mogelijk om die divx films gezamenlijk op een dvd-r te branden en door middel van een index o.i.d. een start-menu te realiseren als ik die dvd-r bekijk met mijn normale dvd-speler?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-02 14:28

Sick Nick

Drop the top!

Als je een dvd met divx bestanden in je dvd speler stopt krijg je gewoon een lijst met bestanden die je kan selecteren. Daar hoef je zelf geen start menu voor te maken, gewoon een data dvd maken met daarop de divx bestanden en klaar is kees.

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Als je hem als gewone data-dvd brandt, dan krijg je op de meeste spelers wel een simpele index te zien met de bestanden die op de DVD staan.

Edit: Anders zeg ik even precies hetzelfde... 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Roamor op 18-08-2007 14:53 ]

Verwijderd

Sick Nick schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 14:53:
Als je een dvd met divx bestanden in je dvd speler stopt krijg je gewoon een lijst met bestanden die je kan selecteren. Daar hoef je zelf geen start menu voor te maken, gewoon een data dvd maken met daarop de divx bestanden en klaar is kees.
Wat hij zegt. Lees anders de handleiding van je dvd-speler eens?

Dit topic is gesloten.