Domein forwarding of iets anders??

Pagina: 1
Acties:

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:28
Ik wil een domein reggen, maar de webserver zit gewoon aan me kabelmodem, dus al het WW
W verkeer en email verkeer moet dus direct naar mijn ip gaan.

Wat is dus handig??
-Een full forwarding service?
-Alleen domein reggen en alles in DNS regelen?
-Andere opties?

Wel wil ik bv. piet@mijndomien.nl kunnen laten forwarden naar piet@chello.nl, liefst dat ik alles via web instel bij de hoster.

Verder heb ik geen KvK nr. is het dan wel mogelijk een .nl domeinnaam te reggen of wordt het dan .com .net ofzo?

Eventueel goede ervaringen van webhosters zijn altijd welkom.
Heb al gekeken bij webhosters.nl maar wordt je ook niet vrolijk van :)

Verwijderd

Je kunt een domeinnaam laten registreren bij een hostingprovider en vragen of ze het WWW en MAIL verkeer doorsturen :)

Verwijderd

Echt serieuze hosting aanbevelingen zul je hier neit vinden. Het merendeel hier is zelf hostingprovider dus krijg je alleen maar spam

Ik roep hier ook dat ik dat doen met powerhost maar das weer spam :)

Verwijderd

Praktische elke webhost die kan aanbieden wat jij wilt. Op www.webshosters.nl en www.webselect vind je een uitgebreid assortiment van (bijna) alle Nederlandse webhosts. Kies jou favoriet(en) eruit en mail ze even en leg uit wat je probleem is. Ik weet bijna zeker dat ze kunnen aanbieden wat jij wilt.

[offtopic]
Op zaterdag 10 februari 2001 16:36 schreef pimderks het volgende:
Echt serieuze hosting aanbevelingen zul je hier neit vinden. Het merendeel hier is zelf hostingprovider dus krijg je alleen maar spam

Ik roep hier ook dat ik dat doen met spammen.nl maar das weer spam :)
Pim 1xtje niet je url bij een post zetten is niet erg hoor. Want je spamt er inderdaad oplos net zoals je zelf zegt.
[/offtopic]