Ik wordt echt helemaal gek van Excel op dit moment. Ik heb al jaren een aantal sjablonen gebruikt voor showbordprijskaarten op mijn werk. Nu is sinds kort een nieuwe PC geinstalleerd en tevens Office 2007 erop gezet. Nu weet ik niet of het daaraan ligt maar sinds kort wordt om iedere pagina die ik print een zwarte dunnen rand meegeprint.
Ik heb al alles geprobeerd...alle printerinstellingen doorgekeken, alle excel instellingen doorgekeken en op internet gezocht. Niets helpt... De rand is ook NIET zichtbaar in printvoorbeeld en als ik alle randen uitschakel wordt ie nog steeds geprint...! Printer is een HP Deskjet 930C - maar hij heeft het hiervoor dus nooit gedaan!
Help me! Alvast bedankt!
Ik heb al alles geprobeerd...alle printerinstellingen doorgekeken, alle excel instellingen doorgekeken en op internet gezocht. Niets helpt... De rand is ook NIET zichtbaar in printvoorbeeld en als ik alle randen uitschakel wordt ie nog steeds geprint...! Printer is een HP Deskjet 930C - maar hij heeft het hiervoor dus nooit gedaan!
Help me! Alvast bedankt!