Toon posts:

Red Alert 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
vraagie :)

als ik een netwerk spel wil starten dan gaat gewoon alles goed tot dat het spel begind ..

ik speel dan 2 min. en BOOM 1 van de spellers die op het netwerk zit is dan weg ?? :( ik heb geen idee hoe dit kan ik heb gewoon de orginele cd en andere spellen gaan wel goed dus ..... iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• handige_harrie
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:08

handige_harrie

Kill Bill Vol.1

Heb ik ook gehad, alleen ontplofte alles na ca.36 sec. Ik heb het spel toen op 1 machine opnieuw geïnstalleerd, en toen ging het goed. Na 1u en 45min. (lang zat)ontplofte alles bij de ander, maar dat was toen hij zijn laatste gebouw verkocht, terwijl 'short game' aanstond. Ik had zowiezo gewonnen 8-)

Ik heb er voor de rest geen problemen meer mee gehad, hoe het komt, weet ik ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 14:30
Dat komt door de serial. Je zult waarschijnljik een key generator gebruikt hebben, ofzo...
Of de key in het register verandert hebben, (wat ik laatst gedaan had) (en toen kreeg ik ook het zelfde probleem). Als je een andere key probeert, of het spel opnieuw probeert te installeren, kan het probleem goed verholpen zijn.

Cheater

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk of je netwerkaart-drivers goed geinstalleerd staan
ik had hetzelfde probleem tot ik onder andere netwerkaart-drivers ging draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
het ligt idd aan de cdkey of een beveiliging, ik vind het trouwens wel een kikke methode van die gasten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
jah dat is het ook

ik heb dat spel meteen gekocht en ik kan gewoon nog niet spelen over een netwerk :(

nou ken nog wel iemand die het spel ook heeft gekocht dus vraag ik daar de serial wel aan .

thanks for the replays ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Wel eens gedacht aan de patches & updates te installeren?

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-10 21:18
hier toch geen problemen met "minder legale" versies over het netwerk >:)

Patches zijn wellicht betere optie, ik bedoel: dan KOOP je het spel en dan werkt het niet en zo gauw als je de key van iemand anders neemt kun je niet meer on-line gamen toch :?

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
uhhhzzzz ik heb de ORGINELE versie en ik kan online spellen alleen kan ik niet spelen over een netwerk en dat vind ik een beetje jammer maar vandaag ga ik heb probeeren met 2 verschillende cdkey's

terwijl je ook met 1 cd key (de orginele dus) ook gewoon over het netwerk moet kunnen spelen d8 ik zo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wij hebben hier op het werk met 2 legale versies met z'n 4en gespeeld (dus op 2 cdkeys, maar het kan ook op 1 cd key) zolang je de originele cd's maar hebt.

Ik raad je aan om het spel te deinstalleren opnieuw te installeren en gelijk versie patch 1.003 er overheen te gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

021087-737522-371719-1830

das de goede key :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

je kan ook gewoon de ra2.exe ofso vervangen hier linkje naar goeie exe file werkte prima hiero!

8-)

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
thank all hij doet het met een nieuwe patch
:)
Pagina: 1