Boxen andere kleur spuiten

Pagina: 1
Acties:
  • 1.270 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-03-2024
Hoi Allemaal,

Nu ik verhuist ben, wil ik mn computer incl. boxenset verhuizen naar mn woonkamer. De boxen (5.1 setje van creative) zijn nu zwart. Deze wil ik graag zilver spuiten. Aan de voorkant van de boxen zit een soort stoflaag en daarachter het soort karton waarmee de trillingen verwekt worden :> . Ik ben alleen bang dat als ik de stoflaag wil spuiten er ook verfdeeltjes op het trilling-maak-gedeelte komen waardoor de box geen goed geluid meer kan maken. Het stoffen gedeelte kan ik er niet apart afhalen. :/ Weet iemand hier oplossing voor ? :?

_/-\o_ Mijn dank is groot ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Past er een A4tje of ander papiertje tussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieg_1981
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-03-2024
ja, dat past er inderdaad tussen ! Dat is een goeie oplossing. Bedankt !!
(topic mag gesloten worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:25

Exirion

Gadgetfetisjist

Dti gaat je sowieso niet lukken. Verf hecht echt niet op dat stof, en nog erger: als je er even op spuit is de stof al verstopt met verf waardoor er geen geluid meer door komt.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het doek afplakken met schilderstape (tussen behuizing en stof netjes aandrukken met bijv.een stomp mes), speakers met kunststof primer spuiten en dan de kleur erop spuiten, afwerken met hoogglans of mat (afhankelijk van je smaak) en klaar is mieg... Heb het hier al vaker gedaan met een aantal hifi-speakers, al dan niet in combinatie met fineer ;) .