Ik heb Vista draaien en hiermee heb ik tot nu toe weinig echte problemen gehad, maar nu heb ik iets wat ik eigenlijk nog nooit eerder gehad heb. Als ik Vista opstart en ik bij Deze Computer / Apparaatbeheer kijk, zie ik mijn DVD-Brander er gewoon bij staan. Deze doet het gewoon goed en heb er nog nooit eerder problemen mee gehad, maar hij valt elke keer zomaar uit.
Een patroon of iets dergelijk heb ik er nog niet in kunnen vinden en heb geen idee waar dit vandaan kan komen en wat ik eraan kan doen. Het enige wat op dit moment helpt is rebooten, dat is niet echt een ideale oplossing, vooral handig als je vanalles open hebt staan en even snel een DVD-tje moet branden.
Wat ik zoal gebruikt heb voordat hij uitviel:
- MSN
- Firefox
- Counter-Strike 1.6 (via Steam)
- Zend Studio & CuteFTP
- Ashampoo Burning Studio
- Nero
- GrabIt
Ik heb al gezocht hier op GoT en op google, maar heb nergens iets kunnen vinden. Verder is formatteren (voorlopig) geen optie, want heb teveel belangrijke dingen erop die ik op dit moment niet kan backuppen.
Kan iemand mij verder helpen?
Alvast bedankt!
Een patroon of iets dergelijk heb ik er nog niet in kunnen vinden en heb geen idee waar dit vandaan kan komen en wat ik eraan kan doen. Het enige wat op dit moment helpt is rebooten, dat is niet echt een ideale oplossing, vooral handig als je vanalles open hebt staan en even snel een DVD-tje moet branden.
Wat ik zoal gebruikt heb voordat hij uitviel:
- MSN
- Firefox
- Counter-Strike 1.6 (via Steam)
- Zend Studio & CuteFTP
- Ashampoo Burning Studio
- Nero
- GrabIt
Ik heb al gezocht hier op GoT en op google, maar heb nergens iets kunnen vinden. Verder is formatteren (voorlopig) geen optie, want heb teveel belangrijke dingen erop die ik op dit moment niet kan backuppen.
Kan iemand mij verder helpen?
Alvast bedankt!
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2007 02:53 . Reden: Toevoeging ]