Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Advies website icm Firefox

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

• LordRAN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-09 09:10
(jarig!)
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik wil graag advies over het volgende.

Ik heb een eigen webshop, te weten: snip

De shop is gebasseerd op OScommerce.

In IE ziet alles er goed uit. Het gaat me nu om de Firefox gebruikers.

Sommige Firefox gebruikers zien op mijn site geen prijzen staan bij de artikelen.
Bij mij zelf werkt het wel goed, dus ik kan ook niet testen waar het mis gaat.

Mijn vraag is of iemand met Firefox eens wil kijken op deze site om te checken of de prijzen weergegeven worden. Mochten de prijzen nou niet getoond worden dan zou ik graag willen weten wat er dan aan de hand is.

Alvast bedankt.

Groeten Randy Lommerse\

ps. mocht je andere dingen tegen komen die niet helemaal kloppen dan hoor ik dat ook graag.

[ Voor 3% gewijzigd door BtM909 op 18-08-2007 01:26 ]

Verwijderd

Ik zie de prijzen wel met FireFox 2.0.0.6

Lijkt me meer reclame over de site, maar goed

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-11 10:22

samo

yo/wassup

Ik zie inderdaad price: 0 staan. Maar zo staat het ook in de source code (dus het is geen render bug). Geen idee hoe het komt, daarvoor zal je toch zelf op zoek moeten gaan.

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En dat is dus helaas niet de bedoeling van GoT. We hebben niet voor niks een stukje opgenomen in onze FAQ: Webdesign, Markup & Clientside Scripting Policy

Requests horen gewoon niet op dit forum thuis. Voor ongeveer 100 euro per uur zijn er genoeg mensen die je kunnen "ondersteunen" en dingen kunnen uitzoeken ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Dit topic is gesloten.