Toon posts:

onderwerpen plaatsen op sommige sites lukt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 361 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik hoop dat het hier lukt om mijn bericht te plaatsen.
ik ben niet zo'n expert op pcgebied maar ik kan wel mijn plan trekken. enkel voor dit probleempje vind ik geen oplossing en ik hoop dat jullie me daarbij kunnen helpen.
enkele weken geleden is mijn pc geformatteerd door een pcshopje, er zat een virus op (vundo). nu werkt hij weer goed, buiten dit dus. maar die persoon heeft redelijk veel verandert, blijkbaar dit ook. nu als ik op sommige sites een bericht wil plaatsen, komt er een foutmelding. antwoorden op reeds gemaakte berichten gaat wel. dit is de foutmelding:
Fatal error: Allowed memory size of 16777216 bytes exhausted (tried to allocate 83 bytes) in....
nu begrijp ik hieraan dat het iets is met het aantal Mb's dat ik verstuur. ik vermoed dat deze te hoog zijn, maar hoe stel ik dit dan anders in?
als je wilt om het stap voor stap uit te leggen, want op dit gebied ben ik maar een leek. heb het opgezocht via google, maar das allemaal engels en chinees voor me.
groetjes en alvast bedankt!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:10

crisp

Devver

Pixelated

Dat ligt niet aan je PC maar aan de server van de betreffende website die je op dat moment bezoekt. Daar kan jij dus verder weinig aan doen (behalve melden aan de website beheerder).

Intentionally left blank

Verwijderd

Topicstarter
ah, dat zal ik dan eens moeten doen! bedankt!