ituns mp3 folders

Pagina: 1
Acties:
  • 815 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• -FoX-
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

-FoX-

Carpe Diem!

Topicstarter
Ik heb mp3's gedownload via itunes. Voor elke mp3 werd er automatisch een nieuwe folder aangemaakt per artiest en per album. Hoe kan ik er voor zorgen dat alle downloads rechtstreeks in één map terechtkomen er er geen nieuwe mappen per artiest worden aangemaakt?

Hoe krijg ik alle liedjes uit al die verschillende mappen op een handige manier verzameld onder één map?

Ik heb de optie 'automatisch itunes map bijwerken' uitgezet. Maar de bestaande structuur heeft deze indeling nog wel.

Verwijderd

Dat is de structuur die iTunes gebruikt voor het ordenen van haar muziekcollectie, er wordt dus vanuit gegaan dat je de mp3's die je via de iTunes Music Store hebt gedownload ook afspeelt via iTunes. Daar kun je niet iets aan veranderen, en ik zou het aanbevelen er ook niets aan te veranderen, dan kan je bibliotheek behoorlijk door de war schoppen.

iTunes kan wel een afspeellijst maken met alle bij de Music Store aangeschafte mp3's, dan heb je ze ook allemaal bij elkaar. En kun je ze eventueel exporteren naar een map.

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-02 11:02
Selecteer je files, rechtermuisknop 'info' en geef ze een verzameling = 'yes' mee. Volgens mij ben je er dan zo uit mijn hoofd...