ik neem aan dat de meesten van jullie die hotfix al gevonden hebben, alleen nu is mijn vraag, moet ik iedere keer nadat ik nieuwe Via 4in1 drivers installeer die hotfix ook weer opnieuw installeren?
Verwijderd
hotfix?? nee weet ik niets van, ik zal misschien wel de enigste zijn, maar als je een link zou willen posten zou ik erg happy zijn
khep ze trouwens allebei gedraaid, die
VIA AGP Chipset Driver Update
en die
Patch for AGP Applications on AMD Athlon & Duron Processors
die laatste is gewoon een .regje, dus ik betwijfel of die opnieuw moet, alleen die eerste is een complete install, moet die wel steeds overnieuw?
VIA AGP Chipset Driver Update
en die
Patch for AGP Applications on AMD Athlon & Duron Processors
die laatste is gewoon een .regje, dus ik betwijfel of die opnieuw moet, alleen die eerste is een complete install, moet die wel steeds overnieuw?
Zou dit een reden kunnen zijn dat een Win2k systeem de (AGP)Viper770 niet wil accepteren? die hotfix 
Heb alles al geprobeerd namelijk (install/her-install/nieuwste drivers/wat oudere detonators) Ben nu wel een beetje uitgeput eigenlijk... Maar het zou die hotfix dus misschien wel eens kunnen zijn
Heb alles al geprobeerd namelijk (install/her-install/nieuwste drivers/wat oudere detonators) Ben nu wel een beetje uitgeput eigenlijk... Maar het zou die hotfix dus misschien wel eens kunnen zijn
Gekkie is a proud member of TheBenny!
Nee, hij lost het probleem op dat Win2k na een paar seconden crasht als er te veel data over je AGP bus wordt gepompt. Burst packets worden kleiner ingesteld. Zonder die patch kan je dus zeg maar een 3d game onder Win2k met een athlon vergeten..
Je kan em trouwens gewoon downloaden van http://www.amd.com onder support.
Je kan em trouwens gewoon downloaden van http://www.amd.com onder support.
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Dat had ik dus ook, in 3DMark crashde die na een bepaald aantal minuten, en ook in CS.
Na de reg patch, geen probleem meer.
Leuk om te weten dat dit dus mijn AGP bus afknelt... dus mindere performance in feite?
Na de reg patch, geen probleem meer.
Leuk om te weten dat dit dus mijn AGP bus afknelt... dus mindere performance in feite?
hmmmzz, nee die performance blijft etzelfde
bij mij loopt namelijk pas na een uurtje ofzo vast, dus ik heb wat vergelijkingsmateriaal, alleen die agp patch lost dus geen ruk op bij mij
bij mij loopt namelijk pas na een uurtje ofzo vast, dus ik heb wat vergelijkingsmateriaal, alleen die agp patch lost dus geen ruk op bij mij
Why is my GeForce 2 GTS or MX card is unstable?
From ABIT's official FAQ: "nVidia GTS and MX are new graphic chips. If the system is unstable when play 3D games, try manually setting AGP driving values in “Advanced chipset features” please. Generally DA or EA is okay for the cards based on nVidia reference card. For Prolink MX, try E9 and disable fast write function."
One user found that he was unable to cold boot his system when a GeForce2MX was installed. By enabling IDE Prefetch Mode in the Integrated Peripherals section of the BIOS he solved this problem!
Verwijderd
Hmz, ik weet niet hoor, maar dat van "crashen na een uur" klinkt bekend. Ik had dat ook, de hoeveelheid dat ik m`n cpu overclockte maakte nie zo heel veel uit. Uiteindelijk ff gevoeld hoe heet die Abit heatsink op kt133a chippie werd. dat was in iedergevaal stukken warmer dan de gorb op m`n oude p3e500@850. Heb dus m`n Oude Intel stock koeling hier en daar wat aangepast, hoekjes eraf gezaagd. Abit fan+hsf vervangen door standaard intel koeling. Dat helpt wel ff! Pc is nu Stabiel. Nix geen rare crashes etc. voor win2k users, heb ff ACPI uitgezet, [stond hier ook ergens op got hoe dat moest] Hielp ook al erg, dat nu al m`n irq`s niet tot 4 dubbel in gebruik zijn. ben eigenlijk best verbaast hoe goed het systeem werkt.
BrZ,
dat heb ik allemaal allang geprobeerd, boeit echt geen flikker, en Peltier, m'n CPU is niet overclockt, en er zit een door AMD aanbevolen CoolerMaster Cooler op, stressed wordt de cpu zo'n 48 graden, daar mag et dan toch niet aan liggen.
Ik draai nu win98se en hep 100 fps xtra UT
dat heb ik allemaal allang geprobeerd, boeit echt geen flikker, en Peltier, m'n CPU is niet overclockt, en er zit een door AMD aanbevolen CoolerMaster Cooler op, stressed wordt de cpu zo'n 48 graden, daar mag et dan toch niet aan liggen.
Ik draai nu win98se en hep 100 fps xtra UT
Pagina: 1