Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

DriveCleaner

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

• beatnutnl
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-02-2015
ik heb een vraagje,

ik heb sinds kort last van drivecleaner en errorsafe en dergelijke,
toen kwam ik dit filmpje tegen en ik vraag me af of het een goede oplossing is

*knip*

[ Voor 18% gewijzigd door pasta op 20-08-2007 18:53 ]

Verwijderd

Ik vraag me af waarom die informatie in een onduidelijk filmpje wordt gestopt.... maar op die manier die je in het filmpje ziet blokkeer je dus een aantal bekende domeinen waar malware of rogue software op staat..
Er verschijnen elke dag weer vele nieuwe domeinen met die rommel.

Gebruik een programmaatje dat die informatie ook regelmatig update en nieuwe malware domeinen blokkeert in je hosts file. Bijvoorbeeld RogueRemover Pro.

De trojans die de pop-ups veroorzaken kunnen trouwens op elk willekeurig domein staan maar wanneer je de domeinen waar ze je heen willen sturen al geblokt hebt voorkomt het wel dat (een andere gebruiker van de pc) de rogue software wordt gedownload en geïnstalleerd.

De trojans die de popups veroorzaken worden in bijna alle gevallen door de gebruiker zelf geïnstalleerd.
Gebruiker komt ergens op een pagina, klikt op iets om een filmpje te bekijken, mist opeens een codec.... en heel toevallig kun je die codec op dezelfde pagina gratis downloaden/installeren.

Daarna werkt het filmpje nog steeds niet maar heb je wel wat popups erbij en zijn ook vaak je DNS instellingen gewijzigd.

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

beatnutnl schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:23:
ik heb een vraagje,

ik heb sinds kort last van drivecleaner en errorsafe en dergelijke,
toen kwam ik dit filmpje tegen en ik vraag me af of het een goede oplossing is

*knip*
Na het openen van de link kreeg ik ook wat waarschuwingen. Bezopen om een "oplossing" via een of ander filmpje te geven.

Tik fijn het hele zaakje over en post het eens. Dit is geen manier van discussiëren.

[ Voor 7% gewijzigd door pasta op 20-08-2007 19:02 ]

ARME AOW’er

• beatnutnl
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-02-2015
Verwijderd schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 08:49:
Ik vraag me af waarom die informatie in een onduidelijk filmpje wordt gestopt.... maar op die manier die je in het filmpje ziet blokkeer je dus een aantal bekende domeinen waar malware of rogue software op staat..
Er verschijnen elke dag weer vele nieuwe domeinen met die rommel.

Gebruik een programmaatje dat die informatie ook regelmatig update en nieuwe malware domeinen blokkeert in je hosts file. Bijvoorbeeld RogueRemover Pro.

De trojans die de pop-ups veroorzaken kunnen trouwens op elk willekeurig domein staan maar wanneer je de domeinen waar ze je heen willen sturen al geblokt hebt voorkomt het wel dat (een andere gebruiker van de pc) de rogue software wordt gedownload en geïnstalleerd.

De trojans die de popups veroorzaken worden in bijna alle gevallen door de gebruiker zelf geïnstalleerd.
Gebruiker komt ergens op een pagina, klikt op iets om een filmpje te bekijken, mist opeens een codec.... en heel toevallig kun je die codec op dezelfde pagina gratis downloaden/installeren.

Daarna werkt het filmpje nog steeds niet maar heb je wel wat popups erbij en zijn ook vaak je DNS instellingen gewijzigd.
ok bedankt voor de uitleg

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Dit is niet echt de meest ideale manier om een topic op GoT te openen, daarbij bevat het filmpje in je topicstart dingen waar we niet echt blij mee zijn. ;)

Signature

Dit topic is gesloten.