Toon posts:

Muziek + BPM = Externe HD

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een externe harde schijf liggen ( LaCie 250 GB Design by F.A. Porsche ) en die staat voor ongeveer de helft vol met muziek , nu wil ik hier graag een muziek programma opzetten ( ik had zelf BPM Music Studio in gedachten ) en deze dan vanaf elke pc kunnen openen zodat ik op elke pc muziek kan draaien met de externe harddisk. Nu is mijn vraag ;hoe krijg ik dit voor elkaar ?
Als ik bpm installeer zit ik met de .reg bestanden in windows , is er iets op te verzinnen zodat ik dat programma gewoon ook op die HD installeer en dan vanaf elke pc kan draaien ?

alvast bedankt !

Groeten Roy

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Is het echt nodig dat je die registerbestanden exporteerd?

Probeer het zo eens op een andere pc.

Anders herinstalleer je met Filemon aanstaan, dan zie je welke enties hij creeert.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Het zijn alleen maar mp3's?

edit:

Ik kom nl. genoeg tegen als ik zoek met google op termen als: non-install / no install mp3 software player

[ Voor 69% gewijzigd door BtM909 op 17-08-2007 21:28 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Moet het persé BPM Music Studio zijn? Als je alleen muziek wilt afspelen (niet bewerken), dan zou Evil Player voldoende moeten zijn (wel de juiste versie downloaden).

http://www.hakeem.gigahost.dk/download.php

//edit

En als op alle computers Windows Media Player staat geïnstalleerd, dan zou het probleem ook al opgelost zijn. Voordeel van bv. Evil Player is wel dat-ie minder geheugen gebruikt.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2007 21:28 ]

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
je kan winamp installeren op je externe hdd. op mijn mp3 speler/ externe hdd werkt hij ook op die manier.

Verwijderd

Topicstarter
ik wil wel het lieft BPM gebruiken ja... winamp of zo is ook wel mogelijk , maar dat pak ik liever als er niks anders op zit.

Zit je met winamp dan niet met die register bestanden in windows ?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Als het echt om registry instellingen gaat zal het waarschijnlijk niet lukken. Als het om niet geregistreerde dll's gaat kan je wellicht wat met .local files: http://blogs.msdn.com/junfeng/archive/2006/01/24/517221.aspx
Maar hoe dan ook zit je met probleem dat je licentie wel eens niet zou kunnen gelden.

Winamp: kijk anders gewoon even op de site van winamp, doe [google=winamp usb stick] of probeer het gewoon ;) Ga natuurlijk wel voor een portable variant.
Idem andere players die vanaf USB stick / schijf kunnen werken.

Edit: welkom@GoT!

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 18-08-2007 12:20 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Met http://www.thinstall.com/ kun je geloof ik software zo installeren dat je het vanaf een portable harde schijf kan draaien.

leoaq.fm // Jeune Loop

Pagina: 1