ontwerpen van a3 placemat

Pagina: 1
Acties:
  • 117 views sinds 30-01-2008

• Ziasod
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-07-2025
Ik wil graag een A3 placemat(2xa4) ontwerpen als cadeau. advies voor te gebruiken software en andere informatie is van harte welkom.

Via mijn school beschik ik automatisch legaal over words en powerpoint.
powerpoint is handmatig te zetten naar landscape 36x52 cm, maar ben niet echt blij met powerpoint.

Beschik over een aardige ervaring van software, inclusief bewerkings software.
Op mijn oude pc bezitte ik ook menig software voor bewerking.

Eerste probleem waar ik tegen aan loop is dat foto's dominant over tekst is, normaal kan je picture op mode background tekst zetten. natuurlijk is deze functie goed weggestopt. ah gevonden :) knopje met order :P

[ Voor 18% gewijzigd door Ziasod op 17-08-2007 20:35 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je moet ook niet in Office programma's je beeldbewerking doen... Waarom kijk je niet naar applicaties zoals Photoshop, Gimp, Paint.NET.

Deze geven je meer controle over hoe je je foto wilt weergeven en je kan daar heel makkelijk teksten op je foto's plakken (inclusief filters / bewerkingen op die teksten).

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Ziasod
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-07-2025
groot probleem is nog ontwerpen van tekst dat er fantsoenlijk uit zien wil graag

Title
Datum

denk dat ik photoshop specifiek voor dat ga gebruiken. welke versie draait best onder win xp en nvidea geforce 6600 family? (heb zelf een oem 6700 xl maar is 1 pot nat)

[ Voor 9% gewijzigd door Ziasod op 17-08-2007 21:08 ]

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Wat je noemt kan zelfs in Paint :)
M.a.w. pak gewoon een programma waar je vertrouwd mee bent en w.b. de systeemeisen: lees de voorwaarden op de verpakking.

IIg heeft het weinig meer met Officesuites van doen; daarnaast is er toch wel e.e.a. te vinden over de diverse pakketten en daar vind ik te weinig van terug.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.