HP 2207 gelige tint?

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MrSnake
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-01-2009
Ik twijfel tussen de HP 2207 en de Acer x222w.
In de MM viel me op dat de HP 2207echt wel meer geel had, op zicht was dat niet zo erg, maar wel wanneer er rood in beeld kwam. Dat rood zag dan toch wel meer als oranje.

De Acer x222w had dit niet, het rood was mooier, maar ik kreeg dit scherm niet zo helder en levendig als de HP, het bleef donkerder.

Ik heb op beide schermen settings gereset en de voorgeprogrammeerde kleursettings als games, film, tekst... gebruikt, maar de verschillen bleven.

Weet iemand of dit kan bijgecalibreerd worden dmv software ofzo??

• blmp
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

blmp

Life is Strange

Heb nog nooit iemand met klachten gehoord zoals een gele teint op de 2207 van HP. Dus denk wel dat het of iets met instellingen was, of kijkhoek (kan ook nog volgensmij).

Patient gamer

• Davitos
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04-2025
ik denk dat hij inderdaad verkeerd ingesteld stond want ik heb met mijn W2207 geen last van een gelige tint

Verwijderd

Hier ook geen last van!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

gewoon de instellingen veranderen, bij de standaard instellingen van bijna elk scherm valt er wat te verbeteren, mijn W2207 heb ik ook wat met de instellingen gespeeld wat best wat verbetering gaf.
ook is de kans groot dat in de MM mensen lekker met de knopjes hebben gespeeld waardoor de instellingen helemaal overhoop zijn gegooid of een speciaal profiel ingeschakeld staat.

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Bij de MM sluiten ze afaik alle schermen analoog aan op één pc. Je ziet dan vaak dat in de MM de kwaliteit erg slecht is, en de schermen die ver van de pc afstaan zien er gewoon belabberd uit. Ik zou dus ook niet afgaan op wat je in de MM ziet.

• Nurion
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-02 12:43
Zelf heb ik net een HP W2207 aangeschaft, en geen gelige tint kunnen waarnemen.

Zelfs heb ik de HP w2207 omgeruild vanwege een ruime mate van backlight bleeding, wat de 2de versie van de MM ook heeft. Ook geen gelige tint, idd mensen die bij MM aan de instellingen zitten.

Nu ben ik me aan het beraden wat ik ga doen, of terug brengen, geld terug vragen, en alternatief zoeken, maar ik kan niet echt een goed alternatief bedenken Samsung 226BW is een gok, Acer heb ik alleen zelf meer B-merk ervaringen mee.

Wat zijn jullie ideeen?

• Radeon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-07 22:20

Radeon

Today is a good day to die

De Samsung 2232BW schijnt wel goed tezijn volgens diverse mensen op het forum. Zie ook Het grote Samsung topic.

Maar ik dacht dat de HP juist helemaal tot bijna geen last had van BB. Nu wordt mijn keuze weer moeilijker :X

[ Voor 14% gewijzigd door Radeon op 18-09-2007 16:33 ]

It's never easy.....

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

beetje een topic kaap hierzo maar ik heb op mijn 2207 voor een TN scherm echt heel weinig bb

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
GoldenSample schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 17:43:
beetje een topic kaap hierzo maar ik heb op mijn 2207 voor een TN scherm echt heel weinig bb
Volgens mij is het niet ongewoon dat het per scherm verschilt.

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

RoD schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 18:12:
[...]

Volgens mij is het niet ongewoon dat het per scherm verschilt.
klopt trouwens, maar toen ik me in las over 22inch widescreens was de HP nog vrij nieuw maar waren de berichten erg goed, waarschijnlijk heeft hij dan een negatieve uitschieter te pakken...

• Nurion
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-02 12:43
Het is niet de bedoeling om een topic kaap te doen, maar de gelige tint is in grote mate toch wel beantwoord?

Ik moet zeggen dat mijn eerste scherm meer zwart had dan de 2de, de bb is hetzelfde, misschien verwacht ik teveel van een TN scherm?

Ik ga toch nog een keer naar MM om hem om te ruilen, 3 x is scheepsrecht toch?
Pagina: 1