Voor wat het waard is: ik heb hem een paar weken geleden gekocht en hij kwam "factory installed' met wm6 (4.7.19_NLD) en alle meest recente updates/versies voor de radiofirmware(telefoonfirmware) enz enz.
Ik heb de NL zwarte versie.
Alleen de meest recente radiofirmware die nu op de site staat (4.8.0) heb ik (nog) niet geinstalleerd, hij doet het goed (met 4.6.0) en ik ben altijd voorzichtig met updaten enzo.
Als accesoires kan ik melden dat ik een Jabra BT620s headset (redelijk) goed aan de praat heb (had)icm de p535, het was me zelfs gelukt om gelijktijdig een ad2p en een gewone headset link op te zetten zodat zowel muziek als tomtom en telefoon naar de telefoon werden gestreamed.
Helaas heb ik daarna aan de instellingen zitten klooien en nu krijg ik het niet meer werkend, het is nu of ad2p of een gewone headset verbinding, binnenkort dus maar eens een hardreset doen.
De geluidskwaliteit van de jabra is niet wereldschokkend maar wel goed te doen om op je fiets naar een muziekje luisteren, zeker icm tcpmp player waarbij je mbv de equalizer het geluid wat kunt opkrikken is het goed te doen.
De geluidskwaliteit is iig 10x beter dan die van het meegeleverde setje oordopjes, daarover muziek luisteren brengt me gevoelsmatig terug naar het AM radiotijdperk
Software die bij mij goed werkt: tomtom6,destinator6,magicbutton,spbpluspack,spb fullscreenkeybord,totalcommander,visualgpsce,nodata,gps2blue,googlemaps,tcpmp+aac codec.
Klein detail wat me is opgevallen: waar is microsoft Transcriber? (handschrift herkenning)
De gegevens op de asus site vermelden dat de p535 het zou moeten hebben maar ik heb het nog niet gevonden?
Een andere: ik ben nog op zoek naar een tweede lion accu, weet iemand welke webshop deze heeft?
Een mooi tasje kun je hier vinden:
http://gsm.gpsplaza.nl/krusell-gsm-tas.asp , de krusell Orbit
Deze toko heeft ook brando screenprotectors voor de p535