Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
waarom hierover nog geen topic? :s

weet niet juist hoe het hier gaat maar zo'n mooie telefoon verdient toch ook een topic?

• robber57
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02-2021
Nou bij deze dan; iemand anders met een p535 al wififofum aan de praat gekregen?, mij lukt het niet..... :/

Ook VMnetbrowser verdomt het.

Zijn er meer mensen met deze problemen?

Verder ben ik er erg happy mee en ook zeer onder de indruk van de prestaties, vooral tomtom werkt echt perfect, ik heb zelf ontvangst binnen op mijn werk in een stalen hal. :)

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Hey dan moet ik TomTom ook eens installeren, ik heb met Desinator onder de dakkoepel nog geen ontvangst :S

Ik zal es kijken of ik wififofum aan de praat krijg van t weekend :)

Als er behoefte aan is wil ik best wel een mooie TS maken btw, zat er al over te denken maar dacht dat bijna niemand em had.

[ Voor 26% gewijzigd door Dutch_Razor op 18-08-2007 00:57 ]

• robber57
Voor wat het waard is: ik heb hem een paar weken geleden gekocht en hij kwam "factory installed' met wm6 (4.7.19_NLD) en alle meest recente updates/versies voor de radiofirmware(telefoonfirmware) enz enz.
Ik heb de NL zwarte versie.

Alleen de meest recente radiofirmware die nu op de site staat (4.8.0) heb ik (nog) niet geinstalleerd, hij doet het goed (met 4.6.0) en ik ben altijd voorzichtig met updaten enzo.

Als accesoires kan ik melden dat ik een Jabra BT620s headset (redelijk) goed aan de praat heb (had)icm de p535, het was me zelfs gelukt om gelijktijdig een ad2p en een gewone headset link op te zetten zodat zowel muziek als tomtom en telefoon naar de telefoon werden gestreamed.
Helaas heb ik daarna aan de instellingen zitten klooien en nu krijg ik het niet meer werkend, het is nu of ad2p of een gewone headset verbinding, binnenkort dus maar eens een hardreset doen.
De geluidskwaliteit van de jabra is niet wereldschokkend maar wel goed te doen om op je fiets naar een muziekje luisteren, zeker icm tcpmp player waarbij je mbv de equalizer het geluid wat kunt opkrikken is het goed te doen.
De geluidskwaliteit is iig 10x beter dan die van het meegeleverde setje oordopjes, daarover muziek luisteren brengt me gevoelsmatig terug naar het AM radiotijdperk :/

Software die bij mij goed werkt: tomtom6,destinator6,magicbutton,spbpluspack,spb fullscreenkeybord,totalcommander,visualgpsce,nodata,gps2blue,googlemaps,tcpmp+aac codec.

Klein detail wat me is opgevallen: waar is microsoft Transcriber? (handschrift herkenning)
De gegevens op de asus site vermelden dat de p535 het zou moeten hebben maar ik heb het nog niet gevonden?

Een andere: ik ben nog op zoek naar een tweede lion accu, weet iemand welke webshop deze heeft?

Een mooi tasje kun je hier vinden: http://gsm.gpsplaza.nl/krusell-gsm-tas.asp , de krusell Orbit
Deze toko heeft ook brando screenprotectors voor de p535

• robber57
Nou, dat was een beetje krachtig maar vooral erg kort...... :/

Heeft niemand anders nog iets interessants te vertellen over dit fantastische toestel?

Zo zoek ik nog steeds een tweede LiOn batterij maar ook een origineel reserve pennetje zou welkom zijn want ik weet nu al dat ik dat ding een keer ga verliezen.....

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 18:35:
waarom hierover nog geen topic? :s

weet niet juist hoe het hier gaat maar zo'n mooie telefoon verdient toch ook een topic?
Klopt!

Ga dus eerst maar eens is een topicstart maken die deze telefoon verdient (en aan de regels van Tweakers.net voldoet) Zo beginnen we namelijk geen topic hier.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.