[Vista32] WMDC geeft "error"

Pagina: 1
Acties:

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Ik heb al uren geprobeerd om WMDC (Windows Mobile Device Center)(op Vista Ultimate 32 bit) te laten synchroniseren met mijn Asus P535 WM6 telefoon , maar het wil maar niet lukken.

Als eerste heb ik het via Bluetooth met de WIDCOMM drivers geprobeerd, maar die schijnen niet compatibel te zijn met Activesync/WMDC. Die drivers heb ik geunïnstalleerd, toen de standaard MS Bluetooth stack weer geprobeerd, hiermee kon de PC verbinding maken met de P535, netjes COM poorten 6 en 7 automatisch geopend. WMDC blijft echter zeggen "not connected".

Toen de WMDC handleiding erop nageslagen (eerst via de instructies in WM6), bleek dat ik eerst een USB verbinding moest maken.

USB kabel geprobeerd;
-in de G15 (te weinig stroom),
-voorin de PC (drivers werden geinstalleerd maar WMDC deed niks),
-achter in de PC (zelfde),
-turbomode, normal mode (op de P535) , zelfde,
-zonder Windows Firewall, met Windows Firewall met poorten open, WMDC toegestaan, zonder antivir
-drivers in Device mangaer +WMDC gedeïnstalleerd, toen opnieuw erin gestoken, WMDC werd geïnstalleerd maar dit keer zei ie "error", 2e keer erin gestoken weer gewoon "not conneted".
-WMDC troubleshooter doorlopen, biedt ook geen soelaas

Bij mijn Laptop (Asus A6000 waar notabene geen officiële Vista drivers voor zijn) stak ik de P535 erin, WMDC werd geinstalleerd en meteen gesynchroniseerd.

Heeft iemand misschien een idee wat ik nog kan proberen? Alvast bedankt!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Inmiddels gefixt door de UMbus Enmurerator drivers te installeren (of het kwam door SPB Backup maar dat denk ik niet), nu doet ie t :D