Nu ben ik tegen een redelijk lastig probleem opgelopen. Mijn ouders zijn verhuisd, en in hun nieuwe appartement zijn er aantal draadloze netwerken, waarvan ook enkele publieke. Mijn macbook kan hier zonder problemen op. Die van mijn ouders echter niet.
De situatie:
Wel:
MB core2duo 2ghz (met 802.11.N software uitbreiding)
iBook G4 van mijn zus
Niet:
MB core2 duo 2.16ghz van mijn ouders (ook die van mijn vriendin niet). Zij zouden de 802.11N update al moeten hebben..
Mijn macbook is van januari, die van hun van mei en juli. De firmwareversie van de airport software is hetzelfde. Voor de rest is het enige verschil dat mijn mac in het engels is, maar dat lijkt me niet de oplossing, maar ik heb het toch even veranderd en natuurlijkerwijs maakt het niet uit. Kan iemand me helpen?
De situatie:
Wel:
MB core2duo 2ghz (met 802.11.N software uitbreiding)
iBook G4 van mijn zus
Niet:
MB core2 duo 2.16ghz van mijn ouders (ook die van mijn vriendin niet). Zij zouden de 802.11N update al moeten hebben..
Mijn macbook is van januari, die van hun van mei en juli. De firmwareversie van de airport software is hetzelfde. Voor de rest is het enige verschil dat mijn mac in het engels is, maar dat lijkt me niet de oplossing, maar ik heb het toch even veranderd en natuurlijkerwijs maakt het niet uit. Kan iemand me helpen?