Toon posts:

Toshiba HDD werkt niet met Vista

Pagina: 1
Acties:
  • 877 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds kort Vista en hierop mijn oude vertrouwde Toshiba Externe Harddisk aangesloten (PX1267E-1G32). Vraagt wel om wachtwoord, maar na invullen hiervan de volgende foutmelding:

ini ingevoerde zijn niet aan elkaar gelijk. Kijk na of het INI bestand correct is ingevoerd. F:\ONSPCCDH.INI

Wat moet ik doen?

Verwijderd

En welke drive is F: ?

Verwijderd

Topicstarter
Dat is een driver die ontstaat zo gauw ik mijn ext hard disk aan zet. Ik krijg dan normaliter een F: drive met de naam password (met daarin drivers e.d.) en als ik het wachtwoord normaal goed in typ dan krijg ik een G: drive wat dan de juiste is.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Autoplay uitzetten? Met de weinige gegevens die je nu laat zien valt er niet veel zinnigs over te zeggen. Geef veel meer informatie.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Weet niet zoveel meer erover te vertellen. Normaal doe ik dat ding aan, krijg ik een venster idd via autoplay, hierin plaats ik mijn wachtwoord en zo komt er dan een ext harddisk drive (g:). Is dit iets wat aan Vista ligt?

Verwijderd

Topicstarter
Heb hem nu ingesteld dat ik geen password hoef in te vullen, dan werkt die vrij aardig. Alleen weet ik dus niet hoe ik binnen Vista die password functie weer kan benutten.

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

Ook al de autorun geprobeerd uit te voeren met 'als administrator uitvoeren'? Veel oudere software werkt helaas niet zonder de hoogste rechten.

Verwijderd

Hoe kan je via vista de instelling doen zodat er geen password meer nodig is....?
Pagina: 1