Hey,
Ik zal mijn probleem zo duidelijke mogelijk uit te leggen.
Ik heb mijn laptop (packard bell K7500+) nu enkele jaren. Vaak zonder problemen, maar nu niet meer. Als ik de laptop opstart zie ik het normale scherm waar je kan selecteren welke account je wilt gebruiken. Als ik dan op een account klik dan start de pc normaal op en na iets 20 seconde hoor je de ventilatoren steeds meer gaan draaien. Ik wacht even tot de ventilatoren wat minder gaan draaien, maar dat gebeurt niet. Dan start de computer spontaan opnieuw op en zie ik een blauw scherm.
Via F8 tijdens heb opstarten heb ik het automatisch opnieuw opstarten uitgeschakeld en kan ik nu de foutmelding bekijken. Ik zie staan:
Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
Als dit de eerste keer is...........................
Controleer of alle .................
Als de problemen ..............
Als u voor het..........
Technische informatie (mogelijk in het Engels):
*** STOP: 0x00000050 (0xE2306000, 0x0000000, 0x804D9BA4, 0x00000001)
Bezig met het starten van fysieke geheugendump
De fysieke geheugendump is voltooid.
Neem contact op met ...................
Ik heb niet in de afgelopen tijd nieuwe hardware geinstalleerd en ook geen nieuwe software ofzo, het is echt een spontane fout.
Op de site van Microsoft zie ik wel wat oplossingen staan, maar daar kom ik niet zoveel wijs uit. Wie kan mij helpen?
Edit: Ik ga eens met memtest proberen een fout te vinden.
Ik zal mijn probleem zo duidelijke mogelijk uit te leggen.
Ik heb mijn laptop (packard bell K7500+) nu enkele jaren. Vaak zonder problemen, maar nu niet meer. Als ik de laptop opstart zie ik het normale scherm waar je kan selecteren welke account je wilt gebruiken. Als ik dan op een account klik dan start de pc normaal op en na iets 20 seconde hoor je de ventilatoren steeds meer gaan draaien. Ik wacht even tot de ventilatoren wat minder gaan draaien, maar dat gebeurt niet. Dan start de computer spontaan opnieuw op en zie ik een blauw scherm.
Via F8 tijdens heb opstarten heb ik het automatisch opnieuw opstarten uitgeschakeld en kan ik nu de foutmelding bekijken. Ik zie staan:
Er is een probleem gevonden. Windows is afgesloten om schade te voorkomen.
PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
Als dit de eerste keer is...........................
Controleer of alle .................
Als de problemen ..............
Als u voor het..........
Technische informatie (mogelijk in het Engels):
*** STOP: 0x00000050 (0xE2306000, 0x0000000, 0x804D9BA4, 0x00000001)
Bezig met het starten van fysieke geheugendump
De fysieke geheugendump is voltooid.
Neem contact op met ...................
Ik heb niet in de afgelopen tijd nieuwe hardware geinstalleerd en ook geen nieuwe software ofzo, het is echt een spontane fout.
Op de site van Microsoft zie ik wel wat oplossingen staan, maar daar kom ik niet zoveel wijs uit. Wie kan mij helpen?
Edit: Ik ga eens met memtest proberen een fout te vinden.