Koetje CPU usage onzichtbaar maken in W2K

Pagina: 1
Acties:

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-05 12:08
Hallo allemaal,

ik doe al een tijdje mee met DPC, maar ik wil graag weten hoe ik het koetje's CPU usage pnzichtbaar kan maken in W2K. Nu staat mijn CPU usage altijd op 100% en dat is soms best lastig. Kan ik ergens in W2K/het koetje instellen dattie het koetje buiten beschouwing laat ?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nee, helaas... dat is niet mogelijk.

Virussen? Scan ze hier!

• Arfman
Damn...dan stop ik mijn koetje maar denk ik...is verd*md lastig dat die CPU altijd op 100% staat.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Je kan wel instellen dat bij bepaalde programma's (zoals taskmanager en performance monitor) hij op pauze gaat, totdat deze weer worden afgesloten.

• Arfman
Ja, maar ik heb altijd m'n Task Manager aanstaan, vind ik superhandig. Alleen die #@! koe zorgt ervoor dat dat ding op 100% staat :'(

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Waarom :?

De overige belasting kan je ook prima zien hoor....

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-05 13:55
Wat wil je precies bereiken?

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Hmmm.........beetje weirde topic

• Arfman
Ik wil gewoon dat dat groene balkie op 0% blijft staan, zodat ik o.a. met 3DSMAX kan zien wanneer m'n renderingen klaar zijn..of ze nog lopen...etc.

• picobyte
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-05-2025

picobyte

MhIHIHI!

Uhh, renderen gaat meestal zo van 'een hele tijd 3DMAX=100% en dan ineens 0%
Waarom is dat zo moeilijk te volgen :?

Dit topic ruikt wel een beetje naar clandestiene }:O}:O

Powered bij meergranenbrood.

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-05 23:11

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Of je nou naar het groene balkje kijkt of naar het programma waar hij mee bezig(3dsmax) hij is klaar als hij klaar is.
Niet eerder.
Snap het niet hoor. Laat dat programma van jou gewoon op je beeld staan dan zie toch vanzelf wel dat ie klaar is.
Of ben je niet zo slim. (geen verwijt snap het gewoon niet)

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Arfman, zeg tegen het koetje dat hij op pauze gaat als je 3dmax start, dan bereik je hetzelfde effect als uitzetten. Maar je moet dan natuurlijk niet vergeten om zo weinig mogelijk 3dmax aan te hebben staan :)

Verwijderd

Klinkt meer alsof systeembeheerders de perfomance van een pc monitoren en alarm krijgen als die een lange tijd op 100% draait. >:)

Verwijderd

euhhm.... is het niet wat simpeler om gewoon een speciaal statmetertje te gebruiken dan?
Pagina: 1