Beste lezers,
Het volgende probleem.
Ik ben bezig met een .exe aan het uitvoeren in asp zie script
Je raad het zeker al. "toegang geweigerd"
wat nu het rare is.
ik heb twee servers 1 als test en 1 voor origineel gebruik (eigelijk identiek) eerst het zelfde scrpt op de test server gedraaid. geen probleem werkte het gelijk. nu kopieer ik het script naar de originele server en gelijk toegang geweigerd.
ik heb de map (root map) alles heb ik al is "iedereen"rechten gegeven "volledig beheer" maar hielp allemaal niets. ik draai onder windows 2003 iis. nou heb ik daar ook al gekeken naar "machtigen tot uitvoeren" maar die staat op scripts en uitvoerbare bestanden.
Dus wat vergeet ik of wat kan ik anders nog doen??
Het volgende probleem.
Ik ben bezig met een .exe aan het uitvoeren in asp zie script
code:
1
2
3
| Set ToRun_Prog_SCmd = Server.CreateObject("WScript.Shell")
ToRun_Prog_SCmd.Run (""&filepath&"wwwroot\test2ffmpeg.exe -i "&filepath&"wwwroot\test2film.wmv -f image2 -vcodec mjpeg "&filepath&"wwwroot\test2film.jpg")
Set ToRun_Prog_SCmd = Nothing |
Je raad het zeker al. "toegang geweigerd"
wat nu het rare is.
ik heb twee servers 1 als test en 1 voor origineel gebruik (eigelijk identiek) eerst het zelfde scrpt op de test server gedraaid. geen probleem werkte het gelijk. nu kopieer ik het script naar de originele server en gelijk toegang geweigerd.
ik heb de map (root map) alles heb ik al is "iedereen"rechten gegeven "volledig beheer" maar hielp allemaal niets. ik draai onder windows 2003 iis. nou heb ik daar ook al gekeken naar "machtigen tot uitvoeren" maar die staat op scripts en uitvoerbare bestanden.
Dus wat vergeet ik of wat kan ik anders nog doen??