Heb vandaag een portable dvd speler overgekocht van iemand via internet. Nu is het mijn bedoeling om deze aan te sluiten op de tv als simpele compacte dvd speler aangezien ik toch geen dolby surround gebruik in mijn eigen kamer. Het grote probleem is dat de kabels niet aanwezig zijn (ook niet bij de verkoper).
De situatie is alsvolgt:
Video/Audio Out (1x 3.5mm Jack audio, 1x 3.5mm Jack video) > 3x Composiet Male (Rood/Wit/Geel).
De 2 jacks lopen over in de 3 composiet aansluitingen dus het is echt één kabel. Zelf heb ik nog nooit een composietmale gezien in de vorm van een 3.5mm jack. Natuurlijk heb ik hier een lading composiet kabels maar die passen niet in de aansluiting. Is zo'n kabel zoals ik boven heb beschreven ergens te koop?
deze vraag hoort eigenlijk in Audio en HiFi thuis neem ik aan (anders weet ik het ook niet meer
). Excuses.
De situatie is alsvolgt:
Video/Audio Out (1x 3.5mm Jack audio, 1x 3.5mm Jack video) > 3x Composiet Male (Rood/Wit/Geel).
De 2 jacks lopen over in de 3 composiet aansluitingen dus het is echt één kabel. Zelf heb ik nog nooit een composietmale gezien in de vorm van een 3.5mm jack. Natuurlijk heb ik hier een lading composiet kabels maar die passen niet in de aansluiting. Is zo'n kabel zoals ik boven heb beschreven ergens te koop?
[ Voor 6% gewijzigd door TweakerDwayne op 17-08-2007 16:17 ]