Stabiel Systeem ?

Pagina: 1
Acties:

• MaZe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 10-08 14:24
Ik wil een zo stabiel mogelijk systeem kopen, en tjah daarbij wil ik windhoos draaien. Welke Proc en Mobo zijn daarbij het stabielst en met welke videokaart heb je bij games absoluut geen problemen ?
`T liefst wel iets onder de 1500 gulden.

[update]
Kut, ik bedoel eigenlijk met systeem een proc en mobo, en die onder de 1500 gulden
[/update]

Verwijderd

Da's niet veel geld ...

Ik denk het volgende :

Intel Mendocino 533FCPGA (lekker koel en toch snel bovendien behoorlijk over te klokken). Asus CuBX moederbord (goede oude BX-chipset werkt perfect). Diamondmax 40 5400 RPM harddisk. Een TNT-II M64 videokaart of zo...

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-08 08:03

BertV

Handgemaakt

Als je een zo stabiel mogelijk systeem wil hebben zal ik hem zeker niet overklokken!

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Verwijderd

En ook niet gaan gamen ;).

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Een geforce 256, met een pentium 3 (100mhz) op een bx bord. Vooral de combinatie bx met pentium (mendocini) is stabiel.

u can fool all people some time and fool some people alltime

Verwijderd

wat wil je nou P3 of Mendocino (celeron)???

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
En dat voor 1500 piek?

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

-= MaZe =- zei:
Ik wil een zo stabiel mogelijk systeem kopen, en tjah daarbij wil ik windhoos draaien.
Gebruik dan geen windows, EIKEL!!!!

Iedereen loopt te k*nk*r*n op windows, gebruik het dan niet, er zijn genoeg andere mogenlijkheden.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Nounounounou, tzk, tzk...watch your language boy :7

W2k pro is zeer stabiel hoor, mits je wel componenten neemt die ervoor geschikt/compliant zijn (drivers enzo). Hij wil wel mainstream systeem en OS. Door zo'n alternatief OS aan te raden, kweenie, plaats je het toch in een smaller straatje. Kun je net zo goed adviseren een Apple Imac te nemen. Lekker stabiel en gemakkelijk, maar ondertussen zit je in een soort uithoek van PC-land. En dat zoekt hij niet.

Verwijderd

Denk eraan dat een systeem niet stabiel te krijgen is als je geen goed geheugen gebruikt. Kies Brand on Brand (A-merk RAM chippies op A-merk PCBtje, zoals Corsair, wat wij verkopen, of Kingston, Crucial, Siemens etc.) Doe je dat niet, dan loop je enige (bij Brand on Third) tot grote (Third on Third) kans op een "buikpijnsysteem": vage crashes nu en dan, beetje instabiel, sommige dagen helemaal geen probleem, andere keren wel. En jij maar steeds opnieuw Windows installeren :)

Verwijderd

als je gewoon alles normaal houd en geen illegale rotzooi op gaat zetten kan je ver komen met je PCtje alleen geen illegale software opzetten, heb ik ook een keer gedaan en toen liep hij steeds vast en kreeg ik dat **** blauwe scherm steeds van onze Billie Gates

Verwijderd

Guano, het maakt geen donder uit of je illegale of legale software gebruikt!

Of zit er in jouw pc een stukje hardware dat detecteerd of er illegale software op de hdd staan?

Heeft meer te maken met manier van beveiliging omzeilen (goed/niet goed kraken van software).

Alle software op mn bakken zijn illegaal op een paar spellen na en ik hoef toch echt niet elke maand windows opnieuw te installeren.

'T is maar net hoe je ermee omspringt

[3 heeft een vermoeden dat Guano voor een of ander softwarebedrijf werkt]
;)

• Robert
  • Laatst online: 27-08 23:05

Robert

You have your answer..

uuh ?

3 zei:
Heeft meer te maken met manier van beveiliging omzeilen (goed/niet goed kraken van software).

??? dus als ik de software niet goed kraak gaat mijn systeem slechter lopen ???????

yeah, right :)

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• Robert
  • Laatst online: 27-08 23:05

Robert

You have your answer..

en linux is al lang geen uithoek van de pcwereld meer zoals cookie het zo mooi uitdrukte..

Het is meer en meer een goed alternatief voor windows en veel spellen en applicaties worden nu ontwikkeld met een schuin oog op linux gericht.

Linux RULES !!! ben nou redhat 6.2 aan het downloaden..

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

Pagina: 1