Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[HTML/JS] Suckerfish problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Topicstarter
Ik ben bezig met de volgende layout: http://www.aarts-design.com/arno
Problemen:
1. Als je voor het eerst over het dropdown menu hovert dan verspringen alle knoppen een beetje naar links in IE6. Firefox doet het goed, andere browsers heb ik niet getest. Ik heb geen flauw idee wat dit veroorzaakt :S
2. Verder heb ik ergens gelezen dat suckerfish dropdowns zouden blijven hangen in IE7, maar als ik de fix toepas (display: static op de hover states) dan verschuift de onderliggende content als er een menutje uitklapt. Kan iemand de IE7 bug bevestigen?
edit: 3. Ik krijg net van een vriend van me die op vista draait te horen dan het menu niet blijft hangen, maar op dezelfde regel komt te staan als de hoverknop die de dropdown triggert. Als ik met top en left ga spelen verandert daar niets aan. Dit is echt bijzonder ergerlijk :/

editedit: World News: suckerfish IE7 fix
vervang:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
li:hover ul, li.over ul{
     display: block;
}

door:
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
li:hover ul, li.over ul{
     display: inline;
     top: 2em;           //or whaterver distance you wish for your dropdown
     left: 0;
}

PS: die kolommen moet ik nog een leuke fix voor verzinnen... is nog WiP.
PPS: die javascript navigatie is © :P

[ Voor 30% gewijzigd door Bozozo op 17-08-2007 12:39 ]

TabCinema : NiftySplit

Verwijderd

Net getest in FIrefox, Konqueror, Opera en IE5 :)...alles werkt daar.

Offtopic: Ik heb 2 nachten niet geslapen en ik was 10 minuten bezig met het proberen uit te vinden waar die site in vredesnaam overgaat, Suckerfish, Folkdancing?...Suffering?...Latijn/Italiaan...toen kwam ik er achter dat het waarschijn random troep is ;)

• the_stickie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:46
Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 12:02:
Net getest in FIrefox, Konqueror, Opera en IE5 :)...alles werkt daar.

Offtopic: Ik heb 2 nachten niet geslapen en ik was 10 minuten bezig met het proberen uit te vinden waar die site in vredesnaam overgaat, Suckerfish, Folkdancing?...Suffering?...Latijn/Italiaan...toen kwam ik er achter dat het waarschijn random troep is ;)
vrij gebruikelijk om het design te maken met een lorem ipsum oid als content: dan hoef je niet te wachten op zij die de content verzorgen, en heb je een mooi verdeelde tekst om je op te baseren.
tot zover dit intermezzo, want TS helpen, dat kan ik niet :p

[ Voor 4% gewijzigd door the_stickie op 17-08-2007 12:07 ]