Toon posts:

[Vista] WMP 11, streaming werkt niet meer*

Pagina: 1
Acties:
  • 1.834 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Geachte Tweakers,

Sinds een paar dagen heb ik een probleem met mijn windows media player als ik online filmpjes of series wil kijken (bijvoorbeeld op tien.tv of uitzendinggemist)
het probleem is als volgt dat er komt te staan dat die alles laad . media opent en daarna doet die helemaal niets meer. ik heb windows media player elf zoals aangegeven in het topic en ik gebruik windows vista.

mijn vraag ik wat is het probleem ... hoe ik het kan oplossen
en is het misschien beter om wm10 te installen .... hoe doe ik dit want dit lukt niet

Met vriendelijke groeten

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:54

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Kan je met andere programmatuur wel gewoon streamen? Hoe zit het met bepaalde codecs die WMP nog moet binnenhalen? Slaat hij daarna vast of crasht hij meteen al (voordat hij die codecs ophaalt)? Zou je eens met Windows update de laatste updates eens kunnen downloaden voor de zekerheid en daarna opnieuw proberen?

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:56

Martinspire

Awesomeness

Kijk eens of je met rechtermuisknop ->eigenschappen, of het kijken in de html code, kunt vinden wat de url is en deze handmatig in WMP af te laten spelen wel wil werken?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:29

Upke dupke

Oompa Loompa

Sinds een aantal dagen/weken heb ik het zelfde probleem. Ik weet niet waar het door veroorzaakt wordt. Misschien door een update van Microsoft...aangezien ik zelf niets heb geinstalleerd. Ik heb er nog geen onderzoek naar gedaan omdat ik het niet zo storend vond...maar het moet uiteindelijk wel opgelost worden.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:03
Ook zo iets soortgelijks, zelfs avi films of andere films wil hij niet meer afspelen. Ik denk dat het een structureel probleem is.

Verwijderd

Topicstarter
Outerspace schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 03:57:
Kan je met andere programmatuur wel gewoon streamen? Hoe zit het met bepaalde codecs die WMP nog moet binnenhalen? Slaat hij daarna vast of crasht hij meteen al (voordat hij die codecs ophaalt)? Zou je eens met Windows update de laatste updates eens kunnen downloaden voor de zekerheid en daarna opnieuw proberen?
hij crasht meteen , ik zie niet eens het eerste beeld .
ik heb alle updates geprobeerd ook helaas zonder resultaat .ook specifiek naar de wmp11 updates gekeken maar het werkt niet
djmantri schreef op zaterdag 18 augustus 2007 @ 04:45:
Kijk eens of je met rechtermuisknop ->eigenschappen, of het kijken in de html code, kunt vinden wat de url is en deze handmatig in WMP af te laten spelen wel wil werken?
bij uitzendinggemist kan dit , dank je voor de tip

bij de rest helaas niet

Verwijderd

Heb je Winamp, VLC player of iets anders media-gerelateerd laatst nog geinstalleerd?

Bij mij was het winamp, wat doodleuk alle bestandlinkjes voor zichzelf pikte en WMP niets meer kon doen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 19 augustus 2007 @ 08:36:
Heb je Winamp, VLC player of iets anders media-gerelateerd laatst nog geinstalleerd?

Bij mij was het winamp, wat doodleuk alle bestandlinkjes voor zichzelf pikte en WMP niets meer kon doen.
Vlc had ik al sinds het begin van mijn laptop (3 maanden geleden ) heb het verwijderd maar dit resulteerde tot niets

Verwijderd

Topicstarter
echt niemand een idee?

Verwijderd

VLC zal dan denk ik de bestandsassociaties voor zichzelf gehouden hebben. Probeer wmp te de-installeren en vervolgens opnieuw te installeren.

:)

• Haaglander
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Welke browser gebruik je eigenlijk? Sommige extensies van Firefox kunnen problemen geven.
Pagina: 1