Ik heb het probleem dat mijn editor perfect werkt in Firefox maar niet in IE, de basis van mijn editor heb ik afgekeken van een tutorial website (kan hem niet meer vinden)
maar dit is het stukje code waar het om gaat
Nu de melding in IE is als volgt:
"'document.getElementById(...).contentWindows.document.body' is leeg of geen object
Aangezien dat mijn editor al voor 80% gevorderd is en het werkt in firefox zou ik graag weten hoe ik dit simpel kan oplossen
maar dit is het stukje code waar het om gaat
JavaScript:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| function maak_frame(content){ // IE, FF switch if(window.navigator.appName == "Microsoft Internet Explorer"){ document.getElementById('normaal').contentWindow.document.designMode = "on"; //werkt niet normaal.document.designMode = "on"; //werkt maar kan niets typen } if(window.navigator.appName == "Netscape"){ document.getElementById('normaal').contentDocument.designMode = "on"; } document.getElementById('normaal').contentWindow.document.body.innerHTML=content; } |
Nu de melding in IE is als volgt:
"'document.getElementById(...).contentWindows.document.body' is leeg of geen object
Aangezien dat mijn editor al voor 80% gevorderd is en het werkt in firefox zou ik graag weten hoe ik dit simpel kan oplossen
Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama