Beste mensen,
Ik zit al enige tijd te zoeken en te kloten met een raar probleem.
Ik heb de hp laserjet 2605dn via het netwerk aangesloten. Eerder had ik dit onder windows XP prima draaiende.
Nu heb ik op één van de computers Vista gezet nu speelt het volgende probleem zich op.
Er zijn verschillende drivers voor windows vista van HP
De universal printer driver pcl6 en de HP Color LaserJet 2605 PCL6 Plug and Play Package.
om te beginnen heb ik de plug and play package geïnstalleerd en werkte op het eerste gezicht prima, een testpagina afgedruk en ja dat kwam er goed uit. Alleen toen ik dubbelzijdig wou afdrukken kreeg kon ik de hele optie dubbelzijdig afdrukken niet meer vinden.
Na veel kloten heb ik de universal printerdriver maar geïnstalleerd. Het dubbelzijdig afdrukken werkt nu wel maar hij wil nu niet meer in kleur afdrukken.
Het is mij een raadsel en ik kan er bar weinig over vinden.
Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen met dit probleem?!
Alvast bedankt voor de moeite
mvg,
Niels
Ik zit al enige tijd te zoeken en te kloten met een raar probleem.
Ik heb de hp laserjet 2605dn via het netwerk aangesloten. Eerder had ik dit onder windows XP prima draaiende.
Nu heb ik op één van de computers Vista gezet nu speelt het volgende probleem zich op.
Er zijn verschillende drivers voor windows vista van HP
De universal printer driver pcl6 en de HP Color LaserJet 2605 PCL6 Plug and Play Package.
om te beginnen heb ik de plug and play package geïnstalleerd en werkte op het eerste gezicht prima, een testpagina afgedruk en ja dat kwam er goed uit. Alleen toen ik dubbelzijdig wou afdrukken kreeg kon ik de hele optie dubbelzijdig afdrukken niet meer vinden.
Het is mij een raadsel en ik kan er bar weinig over vinden.
Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen met dit probleem?!
Alvast bedankt voor de moeite
mvg,
Niels