Goedenavond
ik heb een 19 inch CRT monitor van iiyama , namelijk de LS902UT Vision master 1451
hij is ongeveer 4-5 jaar oud en heeft zijn werk altijd gedaan , echter begint hij nu wel erg vaag te worden
Probleem
Sinds ongeveer een maandje geleden begon deze monitor met statische storing , dit probleem heb ik niet kunnen oplossen en is soms nogsteeds aanwezig , echter sinds gisteren begint de monitor ook de resolutie te veranderen bij elk scherm wat ik open
Voorbeeld ,
Windows desktop : Klok buiten beeld
MiRC : normaal beeld
Internet Explorer : Klok en de minimaliseer en sluit knoppen buiten beeld
Als ik echter het contrast wijzig in het monitor menu ( dus via de knop op de monitor)
dan gaat naarmate ik het contrast verhoog ook de resolutie schuiven
verminder ik het contrast , dan schuift het beeld in elkaar
het lijkt erop alsof hij het beeld constant uitrekt en laat inkrimpen met alles wat ik doe
Dingen die je geprobeerd hebt
Degausses
grafische kaart herinstaleren
dit mocht niet baten , ik heb helaas geen monitor in huis om te testen
kan iemand mij helpen met dit probleem
ik heb een 19 inch CRT monitor van iiyama , namelijk de LS902UT Vision master 1451
hij is ongeveer 4-5 jaar oud en heeft zijn werk altijd gedaan , echter begint hij nu wel erg vaag te worden
Probleem
Sinds ongeveer een maandje geleden begon deze monitor met statische storing , dit probleem heb ik niet kunnen oplossen en is soms nogsteeds aanwezig , echter sinds gisteren begint de monitor ook de resolutie te veranderen bij elk scherm wat ik open
Voorbeeld ,
Windows desktop : Klok buiten beeld
MiRC : normaal beeld
Internet Explorer : Klok en de minimaliseer en sluit knoppen buiten beeld
Als ik echter het contrast wijzig in het monitor menu ( dus via de knop op de monitor)
dan gaat naarmate ik het contrast verhoog ook de resolutie schuiven
verminder ik het contrast , dan schuift het beeld in elkaar
het lijkt erop alsof hij het beeld constant uitrekt en laat inkrimpen met alles wat ik doe
Dingen die je geprobeerd hebt
Degausses
grafische kaart herinstaleren
dit mocht niet baten , ik heb helaas geen monitor in huis om te testen
kan iemand mij helpen met dit probleem