Toon posts:

Doorlussen van Audioapparatuur naar PC??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakers,

Hier even een vraag,,

Hoe kan ik mijn audioapparatuur (homecinemasystem) doorlussen naar me pc?
Mijn geluidskaart is een Sweex 5.1 met CMedia chipsetje.
Kaartje gaat er binnenkort uit en het plan is om er een 7.1 variant van creative in te stoppen weet nog niet welke. Is het hiermee te realiseren en wat zijn de overige benodigde materialen??
Mijn speakerset is een Logitech z5450THX en de homecinemaset is een Philips met 5.1.

Graag hoor ik van jullie..

Groetjes, Jos

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-02 20:53
Ik snap niet precies wat je nou bedoeld, wil je het geluid van je pc over je home cinema set laten klinken. En zou je ons ook het typenummer van je Philips setje kunnen geven?

Verwijderd

Topicstarter
De Home Cinema set is de Philips LX3600D
De bedoeling is dat de Logitech Z5450THX en De Home Cinemaset tegelijkertijd spelen via de computer dus eigenlijk het linken van het hele spul.

Ik hoor graag van jullie,,

greets

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-02 13:35

trixx

-CTU- SuiZide

Ik snap het nog steeds niet. Wil je nu je homecinema afspelen via het geluid van de pc en dus de logitech set....??

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-12-2025
Als ik het goed begrijp wil je muziek afspelen op je homecinema. Deze wil je aansluiten op een ingang van de geluidskaart (moet deze dus wel een ingang hebben) om zodoende ook je Logitech speakers dezelfde muziek te laten weergeven.

Ik denk dat je het beter andersom kunt doen. Dus via je pc muziek afspelen en beide sets aansturen.

[ Voor 18% gewijzigd door matel op 17-08-2007 13:02 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:26
Hij wil zowel z'n home cinema set als z'n Logitech speakerset aansluiten op zijn pc waardoor beide sets geluid geven als ie muziek (of iets anders) afspeelt ;)

The devil is in the details.

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024
Hahn schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:01:
Hij wil zowel z'n home cinema set als z'n Logitech speakerset aansluiten op zijn pc waardoor beide sets geluid geven als ie muziek (of iets anders) afspeelt ;)
Dan zou ik een geluidskaart te kopen die een digitale uitgang (waar je je Logitech set op aansluit) en analoge uitgangen (waar je je home-cinema set op aansluit) heeft. Die kun je meestal wel tegelijk gebruiken. :)

De Logitech set kan zowel optisch als coaxiaal-digitaal worden aangesloten dan, en je home-cinema set kan met 3 keer een kabel van minijack naar dubbele tulp worden aangesloten.

[ Voor 19% gewijzigd door heracles op 17-08-2007 14:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Allereerst hartstikke bedankt voor jullie reacties!!
Het verhaal is goed duidelijk maar dan wil ik eigenlijk nog graag weten welke geluidskaart jullie aanraden aan te schaffen.
Ik hoor graag van jullie,,,

greets jos
Pagina: 1