tweede videokaart bij Geforce2MX

Pagina: 1
Acties:

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heeft iemand nog een tweede videokaart naast zijn GeForce2MX (voor dual-screen)? Zo ja, welke videokaart zit er dan naast? (hij moet het natuurlijk wel doen, mijn Voodoo Banshee weigert bijvoorbeeld om samen te werken met mijn GeForce2MX)

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Verwijderd

--> Videoplanken & Beeldkanonnen

Verwijderd

Ik draai een Matrox Mystique naast m'n GF2 GTS in win2k.

in win98 wilde het niet werken totdat ik vanaf matrox.com de unified mga drives haalde

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:29
Ik draai een TNT2 AGP met daarnaast een Voodoo3-2000 PCI, dit geheel werkt probleemloos in Windows2000 (SP1) en Windows98!

Verwijderd

ik een quadro (jaja :9 ) met daarnaast een vanta pci

Verwijderd

kan best hoor ik heb gf2 MSI met daarnaast een Matrox millenium pci kaartje.. in win2k..
gewoon ff zoeken!!

• jotheman
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

ok w8 ff, hoe werkt dat dan?, dan zet je er 1 videokaart bij en dan?, kun je dan twinview aanzetten?, of hoe werkt dat? :?

I see dead pixels...

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-08 23:32
Ben wel blij :) dat ik nu weet dat je wél een voodoo 2000 pci bij geforce 2 MX kunt zetten, hellas was er iets mis met de voodoo, nual twee weken terug.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Bij mij werkt het nu ook. Ik heb alleen mijn oude vertrouwde ISA SB kaartje uit de kast moeten halen :(

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Pagina: 1