Toon posts:

Importeren na herinstallatie Outlook lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn harde schijf geformatteerd, daarna XP opnieuw geïnstallerd en naderhand Outlook 2000 weer geïnstalleerd. Daarbij heb ik denk ik iets niet goed gedaan. Ik heb gekozen voor Exchange en Zakelijk (of iets van die strekking).

Vervolgens wilde ik mijn oude mail vanuit een PST-bestand (plm. 1 Gb) importeren, maar Outlook zegt dat hij het niet kan vinden, waar ik het ook neerzet. Eerst stond het bestand op een andere partitie, maar nadien heb ik het in C:\Documents and Settings[user]\Application Data\Microsoft\Outlook geplakt. Dat hielp ook niet.

Outlook startte wel op, maar met een verkennervenster en bijna alle menuopties uitgeschakeld. Zo kan ik niet meer bij "opties" komen om daar e.e.a. aan te passen.

Weet er iemand wat er aan de hand is?

Gr Gijs

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:44
Control Panel -> E-mail -> Profielen
Ik zou je profiel weggooien en even een nieuw profiel maken. Bij gegevensbestanden kan je aangeven wel PST-bestand hij moet gebruiken.
Als dat niet werkt, kan je altijd het nieuwe en lege pst-bestand gewoon vervangen door je oude. (die je uiteraard ergens veilig hebt gebackupt)

Houdoe

Verwijderd

Topicstarter
Witte,
Dank voor het advies. Het ging weer net even anders, maar het zette me op het goede spoor en nu werkt alles naar behoren.