[showcase] Drents Landschap

Pagina: 1
Acties:
  • 521 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• mede
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 14:38
Vorig weekend erg mooie wolkjes aan de lucht. Gelijk bij mij in de buurt wat foto's genomen. Wat vinden jullie ervan? Commentaar / verbeteringen zijn meer dan welkom. Foto's zijn allemaal klikbaar.

#1:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/martijnedens/DPZ/Landschap/3_.jpg

#2:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/martijnedens/DPZ/Landschap/4_.jpg

#3:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/martijnedens/DPZ/Landschap/5_.jpg

#4:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/martijnedens/DPZ/Landschap/6_.jpg

3600 Wp | 12x AEG mono | SE3500

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:36

breinonline

Are you afraid to be known?

De kaders vind ik niets, maar de foto's zijn mooi. d:)b

#1 Goede compositie, mooie dieptewerking met die lucht zo.
#2 Takje wordt net afgesneden aan de rechterkant, dat is jammer.
#3 Mooi gekaderd met de bladeren links en de boom rechts.
#4 De minste van de serie, beetje meer van hetzelfde met de minst interessante compositie ;)
Bij allemaal geldt: goed overwogen composities, lekkere kleuren.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• mede
breinonline schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 21:06:
De kaders vind ik niets, maar de foto's zijn mooi. d:)b
Hmm.. eigenlijk kader ik al mijn foto's op deze manier. Wat vind je er niet mooi aan, wat zou je anders doen? Of helemaal geen kader?

Verder bedankt voor je opmerkingen, top!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:36

breinonline

Are you afraid to be known?

mede schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 22:35:
[...]

Hmm.. eigenlijk kader ik al mijn foto's op deze manier. Wat vind je er niet mooi aan, wat zou je anders doen? Of helemaal geen kader?
Ik vind het kader wat te groot, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. De tekst eronder is ook opvallend door de grootte en dat leidt af van de eigenlijke foto's, dat is jammer.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:37

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Eigenlijk helemaal eens met breinonline, mooie foto's, kaders zijn wat te opvallend. Evenals hem vind ik 4 het minst, maar je kleuren en compositie zijn idd goed gelukt.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:37

Zoefff

❤ 

Voortaan graag wel je topic taggen met show- of testcase. Ik vind het mooie platen, dus wel het showcasepredikaat waardig. Jammer alleen van de kaders om je foto's, dat leid echt heel erg af. De eerste zwarte rand (dus direct om de foto) is geen probleem (zorgt voor een goede afkadering van je foto) maar de tweede rand maakt het bijzonder druk en net een rouwkaart. Bovendien houd je dan meer ruimte over voor je foto om hier te laten zien :)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mede
Zoefff schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:53:
Voortaan graag wel je topic taggen met show- of testcase. Ik vind het mooie platen, dus wel het showcasepredikaat waardig. Jammer alleen van de kaders om je foto's, dat leid echt heel erg af. De eerste zwarte rand (dus direct om de foto) is geen probleem (zorgt voor een goede afkadering van je foto) maar de tweede rand maakt het bijzonder druk en net een rouwkaart. Bovendien houd je dan meer ruimte over voor je foto om hier te laten zien :)
Bedankt voor de reacties. Ik zal eens wat met mijn kaders gaan doen, misschien maar weglaten. OP dutchphotozone.nl is er een discussie ontstaan of er nu wel en geen zweem over de foto's zit. Geldt dit hier ook, ik zie namelijk zelf geen zweem over mijn foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zit een cyaan zweem over alle foto's. Beetje rood toevoegen doet wonderen. Wel mooie foto's.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2007 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeeerts
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03-2021

Jeeerts

Say Cheeeese!

Erg mooie platen, fototechnisch niks op aan te merken.

Wel jammer dat het een beetje veel van het zelfde is misschien. En over het kader: wat mij betreft kan een kader geen kwaad, maar dan wel graag iets subtieler. Een dunner kader voldoet ook. En de vertikaal genomen foto's hadden wat mij betreft ook iets groter gemogen.

Mijn dagelijks leven: verhuur van opblaasbare Abrahams en Sarahs via www.opblaasverhuur.nl en verkoop van touchscreen informatiezuilen via www.touchscreenzuil.nl

Pagina: 1