Mijn nieuwe pc :)

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• Woet
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-10-2025
Omdat ik al lang aan het sparen ben voor mijn pc, en het bijna zo ver is (paar weken nog) dan ga ik mijn nieuwe pc kopen. Wat vinden jullie van mijn onderdelen/combinaties?

knip

[ Voor 11% gewijzigd door Thandor op 16-08-2007 20:30 ]

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je kunt beter eerst Wat is er nu anders in CSL? doorkijken, boodschappenlijstjes zijn niet gewenst. En zeker niet degene die achter een link verstopt zitten :)

Je hebt trouwens veel harde schijven erbij genomen. Waarom niet een grote schijf?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:17
zou die amd processor wissellen voor core 2 duo e6750 of q6600, Leveren beter prestaties en beter overclockbaar. Mobo zou ik daarbij een gigabyte p35 bord nemen. En vind die schijven combi's een beetje raar.

[ Voor 12% gewijzigd door PainkillA op 16-08-2007 20:29 ]

Verwijderd

Ik snap al die verschillende schijven niet. waarom die verschillende schijven? (die raptor begrijp ik wel) Als ik jou was zou ik gelijk een AMD64 6000+ 3GHz nemen.

(gelieve geen waarde aan te hechten, dit is -just- mijn mening)

Verwijderd

PainkillA schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:28:
zou die amd processor wissellen voor core 2 duo e6750 of q6600, Leveren beter prestaties en beter overclockbaar. Mobo zou ik daarbij een gigabyte p35 bord nemen
Is best een behoorlijk prijs verschil.

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:11

Thandor

SilverStreak

Inderdaad, zie Wat is er nu anders in CSL? :).

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.