Toon posts:

chatten via lan

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik zou graag willen weten of er een manier is waarop je via het lan kan chatten. Bijvoorbeeld via cmd. alle computers zijn aangesloten via het netwerk. de ene computer staat namelijk op zolder. ik weet wel dat msn een makkelijke oplossing is. maar ik zou dan enkel met het ip adres van die computer op het lan willen chatten

Alvast bedankt

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-09 10:12
Anders probeer je Google even ;)

http://www.google.nl/sear...006-12,GGLG:nl&q=lan+chat

Je bent hier duidelijk nog niet zo bekend, maar op GoT wordt er toch zeker wel wat meer van je verwacht. Het is hier geen vraagbaak.

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:51
netmeeting of anders via command prompt met het commando "net send" als je dan de pc naam weet kun je berichten versturen direct naar de pc. ik gebruik het nog weleens op mijn werk als er iemand min werk geopend heeft zodat ik er niet bijkan voor aanpasingen.

En als je even gezocht had (wat verwacht wordt) had je het op google of anders in een ander topic kunnen vinden.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Er zijn tig lan messengers. B.v. deze, http://www.softsea.com/review/VCM.html

Succes.

• Sicknus
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07:52
Major Pain sld schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:33:
netmeeting of anders via command prompt met het commando "net send" als je dan de pc naam weet kun je berichten versturen direct naar de pc. ik gebruik het nog weleens op mijn werk als er iemand min werk geopend heeft zodat ik er niet bijkan voor aanpasingen.
Moet je er wel even bij vermelden dat alle pc's dan wel de messenger service moeten hebben draaien, die sinds windows XP SP2 default uit staat ;)

Verwijderd

LanChat Pro was vroeger wel een leuke op dikke lanpartys :D

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 14:35
Windows Meeting Space? Misschien ook optie. (Als je vista overal hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:38

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Kom op zeg daar zijn genoeg dingen voor te vinden met 2 tellen inzet.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.