Toon posts:

[vista / xp] van windows maar naar outlook express

Pagina: 1
Acties:
  • 2.043 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi,

Hoe kan ik mijn contact van windows mail importeren in outlook express?
Ik heb de bestanden van windows mail gebackupped (dit zijn .contact betstanden) nu kan ik deze niet rechtstreeks importeren in outlook express?

Ik ben nu sinds vanmiddag al het hele internet aan het afspeuren maar ik zie alleen topics voor de weg van outlook express naar windows mail en das nou net niet wat ik wil.

Verwijderd

Wat dacht je van de export functie in Windows Mail ? hiermee kun je exporteren naar CVS en VCF die je zo weer kunt importeren in Outlook Express.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2007 20:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja das nou het probleem kheb de windows mail niet meer omdat ik weer terug gegaan ben naar windows xp. Vista deed het op zich wel goed alleen ik kreeg mijn videocamera niet goed aan de praat in vista.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 20:26:
ja das nou het probleem kheb de windows mail niet meer omdat ik weer terug gegaan ben naar windows xp.
Dan heb je dus een kleine uitdaging :)
Wat je nog zou kunnen proberen is in VirtualPC een Vista installatie, daar je bestanden weer even in zetten en dan wél de juiste export tools gebruiken.

bestanden van Outlook Express en Windows Mail zijn niet één op één uitwisselbaar, vandaar ook de andere naam (anders had het wel Outlook Express 7 geheten ;) ).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device