8800gts pipelines unlockbaar?

Pagina: 1
Acties:

• YoghurtO_o
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
hallo medetweakers,

ik was eventjes in rivatuner aan het browsen en kwam dit tegen

Afbeeldingslocatie: http://www.ocforums.com/attachment.php?attachmentid=58959&stc=1&d=1187284454

het is mij opgevallen dat een paar van die dingen disabled zijn, kan je ze ook enablen of zijn ze laser cut?

(vraag het toch eventjes voor ik dadelijk iets mol)

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-07 13:36

M2M

medicijnman

volgens mij is het niet mogelijk een 8800 GTS te unlocken naar iets beters. Anders had ik dat sowieso wel wat vaker hier voorbij zien komen...

-_-

Verwijderd

Ik geloof dat je met vinkje ervoor aan kunt zetten thans welke gelasercut zijn kan je sowieso nooit aan zetten.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 20-08-2016 16:31 ]

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-07 17:16
Ik heb het al eens geprobeerd met rivatuner het lukte niet.

• tjtristan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-06-2025
die pipelines zijn lasercut, niet meer te openen dus.

http://specs.tweak.to/15535

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:17

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Zet ze maar open, reboot, controller de unlock, doe maar eens een benchmark en vergelijk de score.
Waarschijnlijk zal de score gelijk zijn de pipes zijn doorgaans namelijk lasercut.
Er zijn wel meer kaarten waarbij je dergelijke dingen kunt aanvinken maar het op de performence gewoon geen effect heeft omdat de pipes gewoon niet functioneel zijn.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• YoghurtO_o
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-07-2024
ok als het lasercut is dan heeft het waarschijnlijk geen zin om ze aan te zetten

toch bedankt

-YoghurtO_o

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:03

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Vanaf de 7-serie zijn de pipelines gelasercut. Maar wie niet waagt, wie niet wint?

Verwijderd

bij de 6800 le die ik had die was op ultra me de bench scores toen dat was wel nice

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:43
DaMarcus schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 23:51:
Vanaf de 7-serie zijn de pipelines gelasercut. Maar wie niet waagt, wie niet wint?
Die ene kaart die door de controle glip?
Die gekozen kaart die voortbestemd is om te worden unlockt?
Is it the chosen one?!

Haha no offence maar geloof je het zelf :p

M3P - M3LR - 6320Wp

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-07 18:27

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Totaal niet nee aangezien die GPU's door nVidia aangeleverd worden aan graphics card vendors en die houden ivm hun policies wel rekening met het feit dat het bijvoorbeeld geen GTX maar echt een GTS is.
Wat zou dat voor hun wel niet betekenen als er ineens 1 iemand in de wereld op staat en met kei harde feiten roept dat ie zijn GTS unlocked kreeg?
Dat had vast de Frontpage gehaald hier. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Da_maniaC op 17-08-2007 08:08 ]

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 23:53:
bij de 6800 le die ik had die was op ultra me de bench scores toen dat was wel nice
bij de 6800 stond er dan bij Hardware mask yes ;) en daarbij ging het, bij een 8800GTS kan dit niet door inderdaad de lasercut

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ja, die goede oude tijd. Heb in mn MCE bak ook een mooie 6800LE als Ultra. :)

Verwijderd

Tegenwoordig zijn er niet zo extreem veel kaarten meer waarbij je pipes kunt unlocken. Best wel jammer, omdat je vroeger van een budget kaartje tog best wel een monstertje kon maken :P

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-07 12:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:48:
Tegenwoordig zijn er niet zo extreem veel kaarten meer waarbij je pipes kunt unlocken. Best wel jammer, omdat je vroeger van een budget kaartje tog best wel een monstertje kon maken :P
En dat is ook precies de reden waarom het nu niet meer kan :+

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-07 18:27

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:54:
[...]

En dat is ook precies de reden waarom het nu niet meer kan :+
Het gaat geloof ik nog wel als je een Geforce 6200 op de kop weet te tikken.
Als het goed is zijn die cores niet lasercut en kun je de GPU unlocken naar die van een 6600.
Ook is het kaartje dan met een paar voltmods goed over te clocken (met stock koeling) waardoor je qua prestatie in de buurt komt bij een 6600GT! :)
Heb er een tijdje terug een thread over gelezen op de Xtreme Systems forums.
Tuurlijk is het kaartje nu inmiddels outdated, maar stel dat je inderdaad een mediacenter bakje ofzow wil bouwen kun je zo met een zeer goedkoop videokaartje geweldig leuke prestaties tevoorschijn toveren. :P

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Pagina: 1