Mijn beeld bibbert en flikkert van mijn PC, mijne monitor is het niet want die heb ik reeds op andere PC aangesloten en daar werkt hij perfect. Logisch besluit is dan het ligt aan de videocard (AGP INTEL i740). Ik heb deze dus is vervangen met een exemplaar uit een andere PC. Helaas het flikkerent beeld blijft. Dus ik denk dat het AGP slot wel is de boosdoener zou kunnen zijn. Mijn vraag is nu: mag ik in mijn AGP slot met contactspray spuiten zonder deze naar de haaien te helpen of ligt het helmaal niet aan het AGP slot maar ergens aan een elektromagnetische bron die de videocard stoort???
Verwijderd
Geen probleem, je kunt gewoon contactspray spuiten in het AGP slot (al staat de PC aan). Maar ik denk niet dat dat het probleem oplost...
Ik kom het vaker tegen maar een oplossing zou ik zo even gauw niet meer weten, als ik het weer weet dan hoor/zie je het wel...
Ik kom het vaker tegen maar een oplossing zou ik zo even gauw niet meer weten, als ik het weer weet dan hoor/zie je het wel...
Zal misschien een beetje meer gegevens over PC geven. Is dus een PII 350Mhz op een Asus P2b-s moederbord. De videocard is
een Intel I740 AGP. verder steekt er ook nog een VOODOO 2 kaart in.
Maar de voodoo2 is niet het probleem die heb ik er dus al is uitgewipt maar de storing bleef. Merkwaardig is wel als ik een game speel met voodoo2 kaart heb ik dus helemaal geen last van bibberent en flikkerent beeld.
Ook het vervangen van de Intel I740 door een S3 AGP kaart lost het probleem noet op. Daarom denk ik dat het een storing is in het AGP slot. Iemand nog een ander idee van de oorzaak van flikkerent beeld???
Dank bij voorbaat.
een Intel I740 AGP. verder steekt er ook nog een VOODOO 2 kaart in.
Maar de voodoo2 is niet het probleem die heb ik er dus al is uitgewipt maar de storing bleef. Merkwaardig is wel als ik een game speel met voodoo2 kaart heb ik dus helemaal geen last van bibberent en flikkerent beeld.
Ook het vervangen van de Intel I740 door een S3 AGP kaart lost het probleem noet op. Daarom denk ik dat het een storing is in het AGP slot. Iemand nog een ander idee van de oorzaak van flikkerent beeld???
Dank bij voorbaat.
Leuk zo'n Crosspost

Mzzl Diamon
Mzzl Diamon
And The Only One
boven mijn huis hangt een hoogspanningskabel en afhankelijk van hoeveel stroom daar doorheen loopt en op welke frequentie ik mijn moni heb kan ie aardig hard flikkeren.
als ik in lage resoluties draai op 60 hz is het soms te erg om naar te kijken. en dat is met een eizo. vraag niet hoe het met mijn aldi moni was.
ik zou eerst dezelfde moni op dezelfde plaats met een andere pc proberen, en het hele systeem op een andere plaats, voordat je de oorzaak in de videokaart/mobo zoekt.
als ik in lage resoluties draai op 60 hz is het soms te erg om naar te kijken. en dat is met een eizo. vraag niet hoe het met mijn aldi moni was.
ik zou eerst dezelfde moni op dezelfde plaats met een andere pc proberen, en het hele systeem op een andere plaats, voordat je de oorzaak in de videokaart/mobo zoekt.
Een crospost is zeer irri, en mag niet.
Leek me wel zo netjes om het in de topic te melden, en niet in Lieve Adjes.
Kortom: Bek dicht, want jij hebt geen oplossing geboden, en ik wel.
Mzzl Diamon
Leek me wel zo netjes om het in de topic te melden, en niet in Lieve Adjes.
Lees dan eerst dit effe: http://gathering.tweakers.net/Forum6/HTML/001473.htmlIn plaats maar wat te loeien kun je natuurlijk ook BeBoP even helpen
Kortom: Bek dicht, want jij hebt geen oplossing geboden, en ik wel.
Mzzl Diamon
And The Only One
Verwijderd
Sorry Diamon maar als jij zo'n goede oplossing had geboden waarom is BeBoP dan om 17:30 een bericht aan het typen met meer info ? Zou dat zijn omdat jij de oplossing had geboden ?
Ik ben een newbie en pas 2 dagen hier bezig met GoT. Weet ik veel wat Crosspost is ?
Bek dicht...
Hmmm netjes hoor
Ik ben een newbie en pas 2 dagen hier bezig met GoT. Weet ik veel wat Crosspost is ?
Bek dicht...
Hmmm netjes hoor
Sorry PMS, maar wordt de laatste tijd nogal gefrustreerd door dat soort personen/crosspostings
Als je een posting leest en antwoord geeft, dan verwacht je niet dat je hem nog een keer tegen komt in een andere fora.
Sommigen zetten hem in: Hardware Algemeen:
Processors, Mobo's & Overclocking: Videoplanken & Beeldkanonnen.
Dan gaan ze nog zeuren dat ze geen normaal antwoord krijgen ook.
En dat jij
Zoiets heet: FAQ en aangezien je daar bent geweest voor deze
had je de rest ook moeten lezen.
Was/is niet persoonlijk bedoeld mijn Excuses, maar lees de FAQ effe
Mzzl Diamon
Als je een posting leest en antwoord geeft, dan verwacht je niet dat je hem nog een keer tegen komt in een andere fora.
Sommigen zetten hem in: Hardware Algemeen:
Processors, Mobo's & Overclocking: Videoplanken & Beeldkanonnen.
Dan gaan ze nog zeuren dat ze geen normaal antwoord krijgen ook.
En dat jij
dit niet weet is niet mijn fout.ben een newbie en pas 2 dagen hier bezig met GoT. Weet ik veel wat Crosspost is.
Zoiets heet: FAQ en aangezien je daar bent geweest voor deze
Was/is niet persoonlijk bedoeld mijn Excuses, maar lees de FAQ effe
Mzzl Diamon
And The Only One
Pagina: 1