Slot Ventilator

Pagina: 1
Acties:
  • 626 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Nelisj
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:28
Ik heb een klein kastje (z'n handtas idee) met daarin een Chiefly Choce ventilator. Type CCB13898S12M. Deze is dus stuk. Echter deze kan ik helemaal niet vinden. Althans niet een adres waar deze verkocht worden.

Het idee was dus om deze te vervangen voor een ventilator die je in een vrij slot kan plaatsen.

Uiteraard ben ik zelf al een tijdje aan het zoeken geweest. Hier bij loop ik tegen 2 problemen op.
1. Ze hebben 2 slot's nodig om te monteren. En die ruimte heb ik niet. Kast heeft maar 1 slot.
2. Ze worden niet meer verkocht/geleverd.

Ben aan het zoeken geweest met google. Daar naast de website's bekeken van onderander:
* Alternate
* Perfect-Systems
* Euro Pc
* Informatique
* Salland
* Enz.

Iemand enige sugestie waar ik zo iets nog kan vinden? Of een ander idee? Hij heeft de koeling echt nodig.

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=319466

Op voorraad en één slot! Zoek je die?

[ Voor 10% gewijzigd door Tomfish op 16-08-2007 15:03 ]

• Nelisj
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 19:28
Ja inderdaad :) :)

Heb hem inmiddels besteld.

Bedankt _/-\o_

Allen hoe heb je dit gevonden? Is het een webwinkel waar je vaker wat besteld hebt?

Ben namelijk zelf al een tijdje aan het zoeken geweest.

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10-2025
Tjha, ik ga gewoon de webshops af waar ik ze wel eens heb gezien. Vooral Komplett heeft altijd wel veel spul, ook op voorraad. Eerst even Salland afgegaan, daarna komplett.

Verwijderd

azerty heeft ze ook, Digitque / Maxpert / Alternate ik kan er zo uit me hooft al 4 noemen

Verwijderd

IJmuiden: €4,95

• DnnSke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19:11
Bij MNM Computers zie ik zo al 4 verschillende slot (systeem)koelers die voldoende op voorraad zijn van Antec en Spire. En freezinghardware en wat andere zaken hebben ook dit soort modellen, en naast Akasa ook nog van Titan.

Je hebt het inmiddels al gekocht, maar deze zijn iig nog lang niet uitverkocht, zelfs mijn lokale pc-boer heeft nog meerdere modellen :9

Via pricewatch is dit ook te vinden, alleen zul je eerder trefwoorden als 'exhaust' of 'slot cooler' enzo moeten gebruiken. Zo blijkt dat de Antec VCool Slot Cooler alles behalve uitverkocht is ;)

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13:48

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

maar wat voor fan heb je dan echt nodig .. want dit was ook maar een vervanging

pics ?

de meeste elektronica winkels hebben een aardig asortiment .. maar dat ding van jouw in idd vrij onconventioneel (in de electronika)

[ Voor 47% gewijzigd door Fish op 18-08-2007 19:04 ]

Iperf

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-01 13:04

Elektronicanet

Leds do it!

Nelisj schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:19:
...
Heb hem inmiddels besteld.
...
Hij heeft er al een jongens ;)