Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.
Hier staat wel wat over een 'grote' sim kaart:
http://www.mobileshop.org/usertech/simcutting.htm
En hier nog 1:
http://www.geekblue.net/a...6/10/dual_sim_card_m.html
P.S ik ben niet aansprakelijk als je iets kapot maakt. Jezelf, je telefoon, je simkaart of <vul in>
[ Voor 56% gewijzigd door ThinkPad op 16-08-2007 15:03 ]
Anoniem: 159710
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 159710 op 19-04-2016 10:11 ]
Je wilt de grens overelTigro schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 14:57:
Ik wil eigenlijk mijn simkaart doorknippen. NIet zozeer omdat ik leuk vind, alswel dat het me precies een beetje fysieke ruimte oplevert welke ik denk goed te kunnen gebruiken.
Volgens mij kun je tot het koper veilig knippen. De chip zit daaronder. Probeer het eerst op een oude zou ik zeggen.
Nu zou ik natuurlijk een ander archiveringssysteem kunnen gaan gebruiken, zodat ik eens wat vaker iets kan terug vinden, maar in dit geval is dat het de put dempen nadat ik m'n biefstukjes heb laten verdrinken...

Als ik die verhalen van Frankiepankie mag geloven zijn die sims echt alleen maar een stukje plastic met een ic-tje erop. Wat dat betreft zou het dus wel moeten kunnen....
De reden dat ik er een stukje afwil is dat ik daar dan mooi een 2e sd-kaartje kan bewaren. Zo heb ik altijd een extra kaartje (met alle TomTom navigatie gegevens van heel Europa) bij me.
Ben ik voortaan altijd optijd op moeilijk vindbare plekken
Lazlo's Chinese Relativity Axiom:No matter how great your triumphs or how tragic your defeats --approximately one billion Chinese couldn't care less.
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Verder gebruik ik het ding ook als ik aan het sporten ben, en dan om mp3-tjes te luisteren. Daar wil ik uiteraard ook ruimte voor. het leek me dus best handig om twee kaartjes te hebben. Alleen wil ik ze niet in een apart tasje/bakje/watdanook meenemen, want ik ga natuurlijk alleen in het begin maar twee dingen meenemen en later houd ik dat ook voor gezien: te veel moeite
Stel je hebt een 2e SD kaartje naast afgeslanke SIM-kaart zitten. Geeft die 2e SD-kaart dan niet problemen met die SIM? Bijv. wegduwen van de SIM en dan de SIM beschadigen ofzo.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Ik had er al wel een klein beetje aan gedacht ja, maar ik verwacht dat het geen probleem gaat geven, het geheel zit behoorlijk klem allemaal. Maar wellicht is het een goed idee de precieze(re) vorm van het SD-kaartje uit de sim uit te snijden, zodanig dat het geheel precies als een (weer) complete sim past.Rakkerzero schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 17:25:
Heb je ook al aan dit gedacht:
Stel je hebt een 2e SD kaartje naast afgeslanke SIM-kaart zitten. Geeft die 2e SD-kaart dan niet problemen met die SIM? Bijv. wegduwen van de SIM en dan de SIM beschadigen ofzo.
Geen gek idee eigenlijk
Ik moet zeggen dat ik die tip van dat prepaid kaartje van een euro of 10 ook geen gek idee vind
[ Voor 6% gewijzigd door elTigro op 16-08-2007 17:58 . Reden: iets beter gelezen ]