Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Div rekt totaal uit

Pagina: 1
Acties:

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:28
Hallo,

Ik ben bezig met een profielen site, dit lukt allemaal erg goed, nu heb ik wel een probleempje waar ik niet uitkom.

Mensen kunnen o.a op de profielen een berichtje plaatsen. De berichten worden via JS (ajax) opgehaalt en weergegeven, de berichten zien er prima uit in FireFox en Opera, maar Internet Explorer 7 rekt het hele divje helemaal uit waar her bericht in staat?

Weet iemand de oplossing voor dit probleem?

Alvast bedankt.

Voordat ik het vergeet, hier is de url:

http://82.73.213.158/test

Als je naar onderen scrolt zie je de berichten vanzelf staan.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:38

MueR

Admin Devschuur® & Discord

is niet lief

Je vertelt IE dat ie de DIVs moet renderen als zijn inline. Je divs zijn niet bedoeld als inline elementen, maar als blocks. Dat maak ik tenminste op uit je ontwerp.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:28
MueR schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:15:
Je vertelt IE dat ie de DIVs moet renderen als zijn inline. Je divs zijn niet bedoeld als inline elementen, maar als blocks. Dat maak ik tenminste op uit je ontwerp.
Nee, dat is het probleem niet. Idd, ze staan ingesteld als inline, maar omdat ze floaten maakt dat niet uit, en anders krijg je het probleem dat IE6 dubbele margin toevoegd.

Ik gebruik het altijd, en heb er nog nooit problemen mee ondervonden.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF