Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Zie ook topic: nieuws: Oracle laat Windows-gebruikers wachten op nieuwe database
Daar beginnen de reacties nested, maar aan het eind zijn ze flat, ongeacht waar de reactie behoord te staan.
Daar beginnen de reacties nested, maar aan het eind zijn ze flat, ongeacht waar de reactie behoord te staan.
Bij mij staan de reacties in nieuws: Xbox 360 wellicht ook in Europa goedkoper nog allemaal onder elkaar..
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Misschien nieuws: Dell en SAP willen samen marktpositie verstevigen ook nog, maar doordat er weinig reacties zijn is dat moeilijk te zien.
[ Voor 4% gewijzigd door Saturnus op 16-08-2007 15:32 ]
Vanaf 11.20u werkt bij mij het modereren ook niet meer. Ik kan op het score knopje klikken en dan klapt het menu'tje uit. Op het kruisje klikken laat hem weer inklappen.
Maar het pijltje naar beneden om te kijken wat er al is gemodereed werkt niet en ook de score zelf aangeven lukt niet meer. Firefox 1.0.7 hier trouwens
Maar het pijltje naar beneden om te kijken wat er al is gemodereed werkt niet en ook de score zelf aangeven lukt niet meer. Firefox 1.0.7 hier trouwens
Reacties geplaatst tussen 12:00 en 15:00 staan ongenest (geen parentId) - dat is achteraf ook niet meer te fixen.
[ Voor 5% gewijzigd door crisp op 16-08-2007 15:48 ]
Intentionally left blank
Dat lijkt me een totaal ongerelateerd probleem, en blijkbaar hebben andere mensen er ook geen last van.mithras schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:35:
Vanaf 11.20u werkt bij mij het modereren ook niet meer. Ik kan op het score knopje klikken en dan klapt het menu'tje uit. Op het kruisje klikken laat hem weer inklappen.
Firefox 1.0x is sowieso geen ondersteunde browser meer, dus ik kan je enkel aanraden eens te updaten en te kijken of het dan wel weer werkt
Intentionally left blank
Ik zit nu op mijn werk en kon tot die tijd (12.00 dan kennelijk) nog wel modereren. Nu kan dat niet meer, maar ik begrijp dat je dit niet voor Fx1.x gaat fixen. Ik ga het thuis nog wel een keer checken (en dan met Fx2.x)crisp schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:50:
[...]
Dat lijkt me een totaal ongerelateerd probleem, en blijkbaar hebben andere mensen er ook geen last van.
Firefox 1.0x is sowieso geen ondersteunde browser meer, dus ik kan je enkel aanraden eens te updaten en te kijken of het dan wel weer werkt
Ik heb vandaag ueberhaupt niets gewijzigd mbt het modereren, dus dat is sowieso vreemdmithras schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:53:
[...]
Ik zit nu op mijn werk en kon tot die tijd (12.00 dan kennelijk) nog wel modereren. Nu kan dat niet meer, maar ik begrijp dat je dit niet voor Fx1.x gaat fixen. Ik ga het thuis nog wel een keer checken (en dan met Fx2.x)
Intentionally left blank
Pagina: 1