Toon posts:

Gmail openen zonder pop3 of gmail.com

Pagina: 1
Acties:
  • 1.917 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Ik werk momenteel op een lokatie waar ik geen Pop-mail kan ontvangen en geen hotmail of gmail.com kan openen. Bij hotmail heb ik het alternatief om via live.com in te loggen, deze is nog niet beveiligd, maar bij gmail heb ik dit nog niet.

Vraag:

Weet iemand een andere site dan gmail om in te loggen op mijn gmail account?

PS. Ik wil er geen webserver voor opzetten.

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:24

_Apache_

For life.

Is er een reden waarom ze dat blokkeren?

Zou geen digitale workaround vinden naast het feit dat je belangrijke dingen op een stick mee kunt nemen.

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Al eens met de systeembeheerder gesproken? Als ze gmail/hotmail blokkeren dan is dat bedoeld als beveiliging, en wil je beveiliging omzeilen. En daar staan dingen over in de GoT FAQ.

* gambieter kan ook niet bij gmail/hotmail, heeft begrip voor de blokkade en wil ook geen toegang

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:27

Onbekend

...

Als je echt die e-mail nodig hebt, moet je de netwerkbeheerder daarop aanspreken.
Beveiligingen omzeilen is niet toegestaan op GoT want ze zitten er niet voor niets. :)

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil niet echt hacken, maar meer een alternatieve inlogsite om "Legaal" de beveiliging te omzeilen.

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Je kan een mobiele client installeren op je telefoon en op die manier je mail lezen. Maar echt ideaal is dat misschien niet.

Verder ben ik het met bovenstaande reacties eens, als op je werk (daar hebben we het over neem ik aan) bepaalde sites geblokkeerd worden doen ze dat met een reden, dat jij dat niet leuk vind is een ander punt. Maar als jij dat adres nodig hebt voor je werk kan je daar zeker even met je baas over gaan praten.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• _Apache_

_Apache_

For life.

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 14:48:
Ik wil niet echt hacken, maar meer een alternatieve inlogsite om "Legaal" de beveiliging te omzeilen.
Die beveiliging is er niets voor niets blijkt. Zoals al gezegd, de beheerder wil - liever - niet dat je die sites bezoekt met de verschillende redenen van dien, ga dus praten met de beheerder of zoek andere informatie kanalen.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 14:48:
Dit kan niet legaal. "legaal" = illegaal.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt, maar dat betekent niet dat ik het toch wil proberen zonder te hacken.

Dus, heeft iemand een oplossing?

• _Apache_

_Apache_

For life.

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 14:51:
Dat klopt, maar dat betekent niet dat ik het toch wil proberen zonder te hacken.

Dus, heeft iemand een oplossing?
Ga naar de beheerder....... |:(

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Via een webproxy? Tenzij er ook een filter zit op wat je ingeeft in de adresbalk zodat een woord als 'hotmail' altijd betekend: geen toegang. Anders zou zoiets nog best eens kunnen werken. Moet je even zoeken op google.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 16:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Oplossing = Praat met je systeembeheerder.
Sim-pel :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 17:47
Proxy instellen? SSH port forwarding? Met Terminal server kijken op een computer thuis?

Maar het beste lijkt me om naar systeembeheer te gaan en uitleggen waarom je gmail nodig hebt op je werkplek.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Misschien http://www.googlemail.com of http://mail.google.com ;) ?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2007 14:57 ]

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09 20:39

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Zoals gezegd: ga naar de systeembeheerder of ga hier eens kijken, zo onpractisch is het niet, ik gebruik het ook voor onderweg.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Waarschijnlijk heeft de sysadmin gewoon mail.google.com geblocked, waar googlemail.com naar toe gaat :)

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:27

Onbekend

...

Half offtopic:

De directe toegang tot Gmail.com is geblokkeerd.
Als je via een andere site je e-mail gaat bekijken dan is dat in principe niet erg. Het is immers niet illegaal en duidt niet op hacken e.d.

Echter, waarschijnlijk mag je van je netwerkbeheerder helemaal geen e-mails bekijken.
Wat jij nu wilt is zoeken naar een maas in de beveiliging.
Als ik de baas was zou ik ook niet willen dat m'n werknemers hun eigen e-mail onder werktijd gaan bekijken.

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-09 21:24

Dennahz

Life feels like hell should.

Kijk via www.postbakje.nl :?

Twitter

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad, alles wat naar mail.google.com gaat is geblokkeerd. Dus eigenlijk zoek een adres waar geen gmail in voorkomt en welke redirect naar een ip-adres van gmail. Misschien dat dit wel lukt. Of heeft iemand naar aanleiding van dit bericht een betere suggestie.

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik doe het zo:

Ik heb op iGoogle Gmail toegevoegd. Dan kan ik tenminste zien of ik nieuwe berichten heb. Met de mobiele telefoon kan ik dan kijken op Gmail indien er nieuwe berichten zijn.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-09 17:47
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
jaapjan@frodo:~$ dig mail.google.com

; <<>> DiG 9.3.4 <<>> mail.google.com
;; global options:  printcmd
;; Got answer:
;; ->>HEADER<<- opcode: QUERY, status: NOERROR, id: 41516
;; flags: qr rd ra; QUERY: 1, ANSWER: 5, AUTHORITY: 7, ADDITIONAL: 7

;; QUESTION SECTION:
;mail.google.com.               IN      A

;; ANSWER SECTION:
mail.google.com.        507936  IN      CNAME   googlemail.l.google.com.
googlemail.l.google.com. 26     IN      A       66.249.91.18
googlemail.l.google.com. 26     IN      A       66.249.91.83
googlemail.l.google.com. 26     IN      A       66.249.91.19
googlemail.l.google.com. 26     IN      A       66.249.91.17

;; AUTHORITY SECTION:
l.google.com.           65285   IN      NS      g.l.google.com.
l.google.com.           65285   IN      NS      b.l.google.com.
l.google.com.           65285   IN      NS      a.l.google.com.
l.google.com.           65285   IN      NS      e.l.google.com.
l.google.com.           65285   IN      NS      c.l.google.com.
l.google.com.           65285   IN      NS      d.l.google.com.
l.google.com.           65285   IN      NS      f.l.google.com.

;; ADDITIONAL SECTION:
a.l.google.com.         77159   IN      A       209.85.139.9
b.l.google.com.         76842   IN      A       64.233.179.9
c.l.google.com.         78683   IN      A       64.233.161.9
d.l.google.com.         77576   IN      A       66.249.93.9
e.l.google.com.         76128   IN      A       209.85.137.9
f.l.google.com.         76791   IN      A       72.14.235.9
g.l.google.com.         77726   IN      A       64.233.167.9

;; Query time: 11 msec
;; SERVER: 192.168.0.1#53(192.168.0.1)
;; WHEN: Thu Aug 16 15:07:26 2007
;; MSG SIZE  rcvd: 348
Succes, zou ik zeggen :)

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

• udybees
  • Laatst online: 26-09 11:37
je zegt net dat je wel op live kunt komen? waarom maak je daar dan geen account aan en laat je gmail al je berichten automatisch daarheen doorsturen? kun via instellingen in Gmail

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Of Twigger. GMail staat bij hun in de lijst. Moet je natuurlijk thuis eerst wel ff bij GMail de installingen zetten dat je POP wilt gebruiken... ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:06:
Inderdaad, alles wat naar mail.google.com gaat is geblokkeerd. Dus eigenlijk zoek een adres waar geen gmail in voorkomt en welke redirect naar een ip-adres van gmail. Misschien dat dit wel lukt. Of heeft iemand naar aanleiding van dit bericht een betere suggestie.
maak even zelf een no-ip of dyndns account aan met een url van jouw keuze die doorwijst naar dat ip ?
en dat werkt dan tot het ip is geblokkeerd

* soulrider denkt terug aan de tijd dat de netwerkbeheerder van vorige werkgever ook enkel dacht dat het blokkeren van de url op poort 80 hielp om site's te filteren, pech voor hem was dat niet zo. (ping op domein en surf op ip werkten nog altijd) Reverse dns is ook altijd controleerbaar ....

[ Voor 3% gewijzigd door soulrider op 16-08-2007 15:15 ]

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Rowdy.nl schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 15:12:
Of Twigger. GMail staat bij hun in de lijst. Moet je natuurlijk thuis eerst wel ff bij GMail de installingen zetten dat je POP wilt gebruiken... ;)
Beetje offtopic... maar:
Ik vertrouw dat soort sites nooit, ze beweren dat je je gegevens niet opslaan... en dat zal ook bij sommige sites best. Maar je moet er maar het vertrouwen in hebben.

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Verwijderd

Topicstarter
Damn, twigger ook geblokkeerd, Ip- adres ook geblokkeerd. Ik heb het vermoeden dat het niet gaat lukken. In ieder geval bedankt voor de vele alternatieven.

• soulrider
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-11-2017
zo merk je al maar dat elke actie slechts tijdelijk gaat zijn, tot je ontslagen/buiten gezet/aangeklaagd wordt wegens het omzeilen van de beveiliging, of tot je gaat praten met de beheerder van dat netwerk.

• Siebz0r
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22-06-2018

Siebz0r

Got root?

--vooraf :P
-dit mag alleen worden gebruikt om te leren en om netwerken te begrijpen enzo, ik ben niet aansprakelijk, bladibla, niet hacken enzo.. je bent gewaarschuwd :)

okee, komt ie dan he;
ik doe een gok :)
je zit op school of op werk/stage en de admin blokt bepaalde sites enzo (behalve tweakers.net want daar zullen ze wss ook zelf op zitten :D ) om er voor te zorgen dat je niet afgeleid wordt ;)

maar via www.online-proxy.net kan je er mss wel op ;)

via een online proxy kun je dan je mail checken, vieze plaatjes kijken, forums bezoeken, etc.

suc6

edit: het beste is idd praten met je netwerkbeheerder, omdat dit wel legaal is

[ Voor 7% gewijzigd door Siebz0r op 16-08-2007 15:34 ]

Verwijderd

of deze en dan op de volgende pagina voor html-versie kiezen.....

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2007 15:39 ]

Pagina: 1