Hallo
Allereerst weet ik niet helemaal of dit wel het goede topic is voor deze vraag, excuses mocht het in het verkeerde forum staan
Nu de vraag:
Sinds vandaag heb ik geen beeld meer, nog wel geluid, in windows media player 11.
Wanneer ik een dvd afspeel hoor ik alleen nog maar geluid.
Ook in Nero Showtime, kijk ik normaal films mee, krijg ik een foutmelding (interne fout. Kan grafiek niet maken. De toepassing is wellicht onjuist geinstalleerd)
Het vreemde is dat ik gisteren nog wel films heb gekeken (met beeld en geluid) in zowel Nero Showtime als Windows Media Player
Waarschijnlijk heb ik wel een idee waardoor het komt, want vanochtend ben ik bezig met een aantal programma's om audio streams te rippen.
Ik denk dat bij het installeren van 1 van die progjes een verkeerde codec/driver (weet niet precies wat het is) is meegekomen.
Ik heb het volgende al gedaan:
- Windows opnieuw opgestart
- Systeem herstel gedaan naar een paar dagen terug
wat kan ik nu het beste doen?
- WMP 11 en Nero opnieuw installeren??
- codecs verwijderen en daarna weer installeren ofzo?
Hoop dat iemand me kan helpen
Alvast bedankt voor evt. hulp
Groetjes Michel
Allereerst weet ik niet helemaal of dit wel het goede topic is voor deze vraag, excuses mocht het in het verkeerde forum staan
Nu de vraag:
Sinds vandaag heb ik geen beeld meer, nog wel geluid, in windows media player 11.
Wanneer ik een dvd afspeel hoor ik alleen nog maar geluid.
Ook in Nero Showtime, kijk ik normaal films mee, krijg ik een foutmelding (interne fout. Kan grafiek niet maken. De toepassing is wellicht onjuist geinstalleerd)
Het vreemde is dat ik gisteren nog wel films heb gekeken (met beeld en geluid) in zowel Nero Showtime als Windows Media Player
Waarschijnlijk heb ik wel een idee waardoor het komt, want vanochtend ben ik bezig met een aantal programma's om audio streams te rippen.
Ik denk dat bij het installeren van 1 van die progjes een verkeerde codec/driver (weet niet precies wat het is) is meegekomen.
Ik heb het volgende al gedaan:
- Windows opnieuw opgestart
- Systeem herstel gedaan naar een paar dagen terug
wat kan ik nu het beste doen?
- WMP 11 en Nero opnieuw installeren??
- codecs verwijderen en daarna weer installeren ofzo?
Hoop dat iemand me kan helpen
Alvast bedankt voor evt. hulp
Groetjes Michel