Toon posts:

voedings sterkte

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Momenteel ben ik met een nieuwe systeem bezig. heb de volgende onderdelen:

GigaByte GA-P35-DS3R
Sapphire Radeon X1950XT, 256 MB, GDDR3, PCI Express x16
Intel Core 2 Duo,Boxed, E6750, Socket 775
250GB western digital
120GB Maxtor
Samsung DVD brander
Creative Soundblaster Audigy

Nou is mijn vraag kan deze configuratie draaien met een 350 Aopen voeding ?

Met google heb ik gezocht kon daar niks over vinden, wie kan mij verder helpen ?

David

Verwijderd

Nou is mijn vraag kan deze configuratie draaien met een 350 Aopen voeding ?
En als je gewoon eens gaat zoeken naar specificaties en zodoende erachter komt wat de onderdelen nodig hebben?

• Boyd
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21-05 20:35
Je kunt het hier vragen.

Verwijderd

Kan denk ik wel, hoewel die X1950XT wel lekker snoept bij maximale belasting. Ik raad je tog een 450 Watt voeding aan van een A-merk. Bijv. Tagan, Coolemaster etc

Verwijderd

Toevoeging erbij;
Let wel: het concept van de vorige delen waarin je gewoon je systeem kan posten zonder meer, waarop dan iemand zegt hoeveel watt je je voeding moet kiezen, is in dit deel niet meer van toepassing. Met een beetje opzoekwerk en gezond verstand, kan je zelf wel uitmaken hoeveel watt je nodig hebt.

• Ep1c
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09-2025
ik denk dat je daar net even teweinig aan hebt. probeer een 400+ voeding

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-05 15:11
koop gewoon A merk voeding van zeker 450Watt je kan beter wat meer geld uitgeven aan een goede voeding dat scheelt misschien een hoop ellende. En ik zeg niet dan Aopen voedingen slecht zijn.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:09

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Het is de bedoeling dat je zelf op zoek gaat naar eerdere topics over een onderwerp voordat je op GoT post. Aangezien je dit topic in PMG post is duidelijk dat je dat niet (goed) gedaan hebt, want topics over voedingen staan in Overige Hardware. Daar is ook een centraal topic over Welke voeding heb ik nodig? Deel 18 waar je prima kunt lezen waar je aan toe bent zonder zelf een topic te openen of zelfs maar te posten.

Op GoT hebben we er geen behoefte aan het wiel steeds opnieuw uit te vinden - dicht :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.