Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

TomTom vindt geen kaarten

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HTC Touch met TomTom Navigator 6 geinstalleerd. Ik heb nu een licentie voor West-europa. Maar om het even te testen heb ik eerst Benelux geinstalleerd. TomTom zag die meteen en vroeg om een code. Omdat ik die niet heb, heb ik benelux gewist en West-europa geinstalleerd. Nu zegt TomTom dat er geen kaarten aanwezig zijn. Ik heb TomTom gewist, de PDA soft reset, maar het helpt niet. Ik heb Benelux (wat eerst wel werkte) weer geinstalleerd, maar die vind hij nu ook niet meer.

TomTom staat op het vaste geheugen, en de kaart van benelux op SD. Ik heb nog een kaart van Guam gedownload (omdat die maar 0,3 mb is, kan ik het gebruiken om te testen) en die ook op het vaste geheugen geinstalleerd. Wordt ook niet gedetecteerd. Ik heb guam zelfs in de map van TomTom gekopieerd, en ook dat werkt niet. Ik heb contact opgenomen met TomTom, en volgens hun moet ik TomTom opnieuw installeren, maar dat werkt niet :S. En nu?

PS. ik heb op google en tweakers gezocht voordat ik dit topic opende, maar in de topics die ik vind wordt het probleem opgelost door een herinstallatie van TomTom. Bij mij werkt dat niet, dus heb ik dit topic geopend.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Omdat je het over de Guam map hebt, krijg ik de indruk dat je met illegale versies zit te rommelen, of zie ik dat verkeerd?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Topicstarter
Benelux en Guam wel ja, maar alleen om tomtom kaarten te laten detecteren. West europa heb ik wel legaal anders kon ik geen contact opnemen met TomTom. die vragen namelijk voor mijn aparaat ID en sleutel van TomTom.

• Mitch
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:16
even de maps directory op je device verwijderen, tomtom kijkt blijkbaar op de verkeerde locatie

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik gedaan en de map opnieuw geinstalleerd, vind nog steeds niks. Hij deed het eergisteren wel nog.

PS ik ben er net achter gekomen dat er nog ergens instellingen van TomTom opgeslagen zijn, want als ik tomtom herinstalleer komt de setup-wizard voor de instellingen niet. Die kwam na de eerste installatie wel.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2007 13:48 ]

• Mitch
en als je alles verwijdert en alles opnieuw op je memorycard installeert ?

Verwijderd

Topicstarter
Dan vind hij ook niks, en die setup-wizard om tomtom voor de eerste keer te configureren komt ook niet. Waar staan de instellingen opgeslagen? Ik heb de map Navigator compleet gewist.

Wel leuk van TomTom betaal je zoveel geld, heb je nog niks aan hun klantenservice :(

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2007 13:51 ]

• Mitch
heb je hem wel via "Software" verwijdert ?

Verwijderd

Topicstarter
Wacht eens de setup-wzard is weer terug. IK krijg het alleen als ik het op een sandiks sd kaart installeer. Op de kingston sd-kaart en het vaste geheugen functioneert het nog steeds niet. Ergens op het vaste geheugen staan nog de oude instellingen waarschijnlijk. Maar waarom het ook niet op de kingston kaart functioneert zou ik ook niet weten.

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:50:
Wel leuk van TomTom betaal je zoveel geld, heb je nog niks aan hun klantenservice :(
Waar slaat dat nu weer op? Verwacht je support nadat je met illegale meuk bent bezig geweest?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Bespreek het hier even:

Het TomTom Navigator 6 Topic | Deel 2

Let alleen wel even op met het discussiëren over de Guam map, die is namelijk niet legaal te vekrijgen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.