Toon posts:

[PC] Fifa 07 valt uit bij online spelen

Pagina: 1
Acties:
  • 673 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo LS,

Sinds gisteren maar eens Fifa 07 aangeschaft om te kijken of ik in de online mode een beetje mee kan komen. Nouja me oude versie erafgeknikkerd en de nieuwe geinstalleerd met bijhorende key.

De updates vanaf http://largedownloads.ea.com/pub/patches/Fifa/07/ geinstalleerd. Spel opgestart om vervolgens de online mode op te starten.

Het scherm word zwart en het lijkt op gestart te worden maar helaas hij klapt terug naar Windows om vervolgens de resolutie terug te zetten naar 800x600.

Directx9 is geinstalleerd en heb tevens fftjes de videokaart drivers geupdated maar niks helpt. In de logs kom ik wel de volgende foutmelding tegen welke misschien er iets mee te maken heeft.

Kan beschrijving voor gebeurtenis-ID (0) in bron ( ) niet vinden. De lokale computer beschikt wellicht niet over de benodigde registergegevens of DLL-berichtbestanden om berichten van een externe computer te kunnen weergeven. U kunt mogelijk de schakeloptie /AUXSOURCE= gebruiken om deze beschrijving op te halen, zie Help en ondersteuning voor details. De volgende gegevens zijn deel van de gebeurtenis: 7.

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Welke Windows versie heb je? Als je Vista hebt, klik dan eens met je rechtermuisknop op het fifa icoontje en ga dan naar properties (eigenschappen), dan naar compatibility en dan even aanvinken bij; Run this program in campatibility mode for: Windows XP.

edit:

Hoe zit het met de Firewall? staat die nog aan? Schakel die anders even uit en kijk dan of het werkt!

[ Voor 18% gewijzigd door Sydney08 op 16-08-2007 12:47 ]

Tomorrow is not today!

Verwijderd

Topicstarter
Spacey23 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:46:
Welke Windows versie heb je? Als je Vista hebt, klik dan eens met je rechtermuisknop op het fifa icoontje en ga dan naar properties (eigenschappen), dan naar compatibility en dan even aanvinken bij; Run this program in campatibility mode for: Windows XP.

edit:

Hoe zit het met de Firewall? staat die nog aan? Schakel die anders even uit en kijk dan of het werkt!
Oops vergeten te vermelden, k draai met Windows XP SPII firewall virusscan etc allemaal uitgeschakeld.

• Sydney08
En in welke volgorde heb je die patches geinstalleerd? Je moet namelijk 2 patches installeren, de FIFA07_CNTL_NL_Patch.exe en de central_patch2.exe. Ik installeer altijd eerst de FIFA07_CNTL_NL_Patch.exe en daarna de central_patch2.exe, volgens mij kan het ook niet eens andersom maar goed.

Tomorrow is not today!

Verwijderd

Topicstarter
Spacey23 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 12:53:
En in welke volgorde heb je die patches geinstalleerd? Je moet namelijk 2 patches installeren, de FIFA07_CNTL_NL_Patch.exe en de central_patch2.exe. Ik installeer altijd eerst de FIFA07_CNTL_NL_Patch.exe en daarna de central_patch2.exe, volgens mij kan het ook niet eens andersom maar goed.
Heb ze beide geinstalleerd in de volgorde waarmee ze op de site van ea staan.

• Sydney08
Ik weet het niet zeker ( het is nogal lang geleden dat ik fifa07 installeerde), maar volgens mij moet je eerst een keer online gaan en daarna pas die patches installeren. De eerste keer dat je online gaat, word je dan gevraagd om een update te installeren terwijl je in de online modus van fifa zit. Als je die update geinstalleerd hebt, kun je vervolgens de 2 andere patches installeren.

Dit weet ik dus niet helemaal zeker meer, maar het zou er iets mee te maken kunnen hebben.

Tomorrow is not today!

Verwijderd

Topicstarter
Spacey23 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:07:
Ik weet het niet zeker ( het is nogal lang geleden dat ik fifa07 installeerde), maar volgens mij moet je eerst een keer online gaan en daarna pas die patches installeren. De eerste keer dat je online gaat, word je dan gevraagd om een update te installeren terwijl je in de online modus van fifa zit. Als je die update geinstalleerd hebt, kun je vervolgens de 2 andere patches installeren.

Dit weet ik dus niet helemaal zeker meer, maar het zou er iets mee te maken kunnen hebben.
Helaas dit werkt niet, aangezien ik niet eens in de online mode kom.

• Sydney08
Ik neem aan dat je fifa dus opnieuw geinstalleerd hebt? Als dat het geval is, dan zou ik ook niet weten wat nog zou kunnen helpen. Werkt het spel wel buiten de online modus? De online modus heeft trouwens ook Flash Player nodig, heb je die al geinstalleerd?

Tomorrow is not today!

Verwijderd

Topicstarter
Spacey23 schreef op donderdag 16 augustus 2007 @ 13:45:
Ik neem aan dat je fifa dus opnieuw geinstalleerd hebt? Als dat het geval is, dan zou ik ook niet weten wat nog zou kunnen helpen. Werkt het spel wel buiten de online modus? De online modus heeft trouwens ook Flash Player nodig, heb je die al geinstalleerd?
Jaa dit allemaal na een schone installatie. Ik kan gewoon wedstrijden etc spelen.
Alleen de online mode doet het niet, flash/directx9 zijn allemaal geinstalleerd.
Pagina: 1