probleem met NDS saves met rare datum

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Aribeth
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 10:22
Ik heb 2 meiden die sinds kort allebei een NDS hebben waarbij ik voor allebei een EZ-Flash 5 heb gekocht, plus 1 Gig Kingston (jap) kaartje => (beide zijn identiek ingericht, shell en zo)

Nu doet er zich telkens op een van deze kaartjes een probleem voor met het saven van games, iedere week zijn opeens alle saves foetsie van een bepaalde game.
Als ik de save directory open zie ik dat de save van die Game een vreemde datum heeft in de toekomst, jaartallen van 20017 of 2030 komen dan opeens voor??

Is dit normaal? Heeft iemand dit probleem ook al eens gehad?

ik hoor graag van jullie

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

je games KOPEN kan al veel problemen met savegames oplossen, zo heb ik gehoord :z

welkom op tweakers btw, maar als je eerste post gerelateerd is aan piraterij maak je niet echt een goede indruk ;)

[ Voor 42% gewijzigd door boe2 op 16-08-2007 12:42 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Aribeth
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 10:22
Thnx voor de welkomst groet,

Zoals je al zei is dit m'n eerste post, met een probleem en heb niet zo'n zin om een discussie aangaande piraterij te gaan voeren ;)

Het was de bedoeling dat bovenstaande vraag in het "Nintendo DS (Lite) - Deel 19" deel van dit forum terecht zou komen.
Helaas heb ik dus iets verkeerd gedaan en weet even ook niet hoe ik dit kan alsnog kan aanpassen

Mocnt iemand me een tip kunnen geven alvast bedankt
_/-\o_

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:47

Fuelke

Forza Ferrari

Nee, toch niet, het blijven roms natuurlijk, en al wil je dan geen discussie aangaan ivm piraterij, het staat wel duidelijk in onze voorwaarden opgenomen.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Dit topic is gesloten.